РАУШАНГҮЛІН СҰРЫПТАУ ЖӘНЕОНЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ
Аннотация
Бүгінгі күні дүниежүзіндегі раушан гүлдердің 25 мыңнан астам сорттары бар. Олар 35 бақтық топқа бөлінеді. Осыған қарамастан, раушан гүлдерінің аса әдемі және жергілікті қоршаған ортаның суық-ыстық ауа температурасына бейімделе алатын, ауруларға төзімді жаңа сорттарын алу үшін олармен әрдайым ғылыми-ізденіс жұмыстарын жүргізу өзекті мәселе екені сөзсіз. «Қазақстан - 2030» бағдарламасындағы жеті басымдылықтың бірі – қоршаған ортаны қорғау, биосфера ресурстарын тиімді пайдалану, табиғи байлықтарды толықтырып отыру екені бәрімізгебелгілі [1].
Кілт сөздер
Авторлар туралы
Т. К. БайбековаҚазақстан
б.ғ.к, аға оқытушы
Алматы қ.
Л. Е. Ануарова
Қазақстан
б.ғ.к, асс. профессор м.а.
Алматы қ.
Г. К. Сауранбаева
Қазақстан
магистр оқытушы
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. «ҚАЗАҚСТАН – 2030» Жолдауы Барлық Қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуы» Ел Президентінің Қазақстан халқына (Астана қ. 1997 ж. 10 қазан).
2. Сушков К., Бессчетнова М. – Розы Алма-Ата: «Кайнар»: 1973. 162 с.
3. Бессчетнова М.В. Интродукция декоративных цветочных растений. Алма-Ата, Наука, 1983, 112 с.
4. Сааков С.Г. Происхождение садовых роз и направление работ в их селекции. М: «Наука», 1965.
5. Номеров Б.А. Садовые розы. М: МГУ, 1973, с.5
6. Рhillips R., Rіх М. Roses, London, 1987. р. 127, 1457
7. Клименко З.К., Зыков К.И., Семина С.Н. Розы. В сб. Новые сорта цветочно-декоративных растений, 1990.
8. Воронцов В.В., Коробов В.И. Все о розах. Издательство: Фитон XXI. 2012
9. Байбекова Т.К. Интродукция и селекция роз в Казахстане. Материалы Международной конференции «Биологическое разнообразие. Интродукция растений». Санкт-Петербург, 1999
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Байбекова Т.К., Ануарова Л.Е., Сауранбаева Г.К. РАУШАНГҮЛІН СҰРЫПТАУ ЖӘНЕОНЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(2):11-16.
For citation:
Baibekova T.K., Anuarova L.E., Sauranbaeva G.K. BREEDING OF ROSES AND METHODS OF ITS STUDY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(2):11-16. (In Kazakh)