Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі заманда балаларға білім беруде оқытушының ең басты мақсаты – балаға неғұрлым түсінікті ақпарат беріп, қызығушылығын арттыру. Педагогикалық технологияның басты міндеті саралау арқылы білім беру жүйесін дамыту, салыстыру арқылы тәсілдер мен олардың нәтижелерін іріктеу, тиімдісін қолдана білу, зерттеу, талдау жасау, түйінге келу. Осыған байланысты білім беру үрдісін жетілдіру мақсатында балалардың қызығушылығын арттыру мақсатында инновациялық технологияларды қолдану ұсынылады. Инновациялық технологиялар балалардың қызығушылығын арттырып, жаңа ақпаратты жақсы қабылдауға мүмкіндік беріп, білім беру жұйесін жаңа деңгейге шығарады. Педагогтарға көмек болатын инновациялық технологиялардың қолдану тәсілдері, сонымен қатар оқыту және жазу арқылы сыни көзқарасты қалыптастыру әдісінің деңгейлері атап өтіледі.

Авторлар туралы

С. А. Аскарова
Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті
Қазақстан

Ф.ғ.к., доцент

Алматы қ.



Д. Д. Курманбекова
Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті
Қазақстан

2 курс магистранты

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Мередит К. С., Стил Дж. Л., Темпл Ч. Критическое мышление: углубленная методика. Пос. IV // Подготовлено в рамках проекта «Чтение и письмо для Критического мышления». – М.: Изд- во «ИОО».− 1997.− 55с

2. Ерофеева, Н.И. Управление проектами в образовании. //Народное образование.-2002.-№5.

3. Бахмутский А.Е. Школьные технологии.- М., 2004 г.

4. Козырь Е.А. Характеристика приемов технологии РКМЧП. // газ.“Русский язык”, 2009, №7.

5. Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламасы «Мұғалімге арналған нұсқаулық» Үшінші (негізгі) деңгей.

6. Сластёнин В.А. Педагогика-М.: Школа-Пресс, 2000г.

7. Тюнников Ю.С. Анализ инновационной деятельности общеобразовательного учреждения: сценарий, подход/ Ю.С. Тюнников// Стандарты и мониторинг в образовании. - 2004. -№ 5. Лазарев, В. С. понятие педагогической и инновационной системы школы/ В.С. Лазарев// Сельская школа. - 2003. - № 1.

8. Regina Giraldo-García, II Mamta Roy, III Hatem Aloteby// International Journal of Advanced Research in Eduation Technology. The Interplay of Technology and Critical Thinking Skills in the 21st Century Blended Classroom, Vol. 2, Issue 3 July - Sept. 2015

9. Коменский Я.А. Педагогическое наследие// Сост. В.М. Кларин, А.Н. Джуринский.-М.: Педагогика,1989 г.

10. Nurlanbekova E., Ashimova N. English language teaching methodology. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті Хабаршы №1 (55), 2015.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аскарова С.А., Курманбекова Д.Д. ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(2):53-58.

For citation:


Askarova S.A., Kurmanbekova D.D. THE DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF STUDENTS USING THE INNOVATIVE TECHNOLOGIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(2):53-58. (In Kazakh)

Қараулар: 523


ISSN 2306-5079 (Print)