Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР ҒЫЛЫМИ БАҒЫТ ЖӘНЕ ДЕРБЕС МАМАНДЫҚ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Педагогикалық өлшемдердің теориясы мен әдіснамасын дамытуға ұмтылыс және осы негізде тестілерді құрастыруға деген талпыныстар жөніндегі осыған дейінгі кеңестік педагогика кезеңінен бастап әлемдік, ресейлік, отандық тәжірибелер бар. Педагогикалық өлшемдер пәнаралық қолданбалы теория әрі тәжірибе. Педагогикалық
өлшемдерді бұлай түсіндіру арнайы теорияның құрылу және негіздеу мәселелеріне, сонымен бірге бұрын бар тәжірибені қайта құру әдістерін құру және негіздеу мәселелеріне зейін аударуды талап етеді. Бұл педагогикалық өлшемдердің ғылыми әдіснама мәселесі. Әдіснаманың басты мәселелері педагогикалық өлшемдердің, шкалалаудың және нәтижелерді интерпретациялау ережелерінің мәнін, мақсаттарын, міндеттерін анықтау және әдістерін негіздеу.
Елімізде 6М012400 «Педагогикалық өлшемдер» мамандығы бойынша 2014 жылдан мамандар даярлануда. Білім берудің сапасын арттыруға жаңаша бағыттың алғашқы қадамдары деп білеміз. Білім беру жүйесіндегі білім мазмұнын жаңартумен қатар енген бағалаудың жаңа әдістері мен мүмкіндіктері, оның білім сапасын жақсартудағы өлшеудің жаңа инструментарийлері осылайша көпшілікке мейлінше түсінікті бола түседі.

Авторлар туралы

С. С. Қоңырбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті
Қазақстан

п.ғ.к., қауым профессор м.а.

Алматы қ.



М. М. Қалиева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті
Қазақстан

2-курс магистранты

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Звонников В,И., Челышкова М.Б. Современные средства оценивания результатов обучения: учебное пособие для студ.высш.учеб.заведений. –М.: Издательский центр «Академия», 2009. – 224 с.

2. Аванесов В.С. Журнал «Педагогические измерения». №1. 2005. testolog@mtu-net.ru

3. Құнанбаев, А. Өлеңдер, поэмалар, аудармалар, қара сөздер. Құраст. Г.Бельгер. - Алматы: «Мектеп», 2007.- 248 бет.- («Жетінші сөз» сериясы).

4. Машанов А. әл-Фараби және бүгінгі ғылым, А., 2004.

5. Мұратбаева Г.А., Қоңырбаева С.С. Бағалау өлшемдері – білім сапасын бақылаудың сенімді құралдары. // Тараз мемлекеттік педагогикалық институтының 50 жылдығына арналған «Жас ғалым - 2017» атты VІ халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының еңбектері. Қазақстан, Тараз, 2017 жыл, 30 наурыз. -Б.13-16.

6. Найденова Н.Н., Мұратбаева Г.Ә. Білім сапасын бағалаудың қазақстандық және әлемдік инструментарийлері // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы № 1 (73), 2018. 118-127 бб.

7. Құдайбергенова К.С. Құзырлылықтың педагогикалық категория ретінде дамуының теориялық-әдіснамалық негіздері. Монография. – Алматы, 2012. – 340 б.

8. Звонников В.И., Челышкова М.Б. Контроль качества обучения при аттестации: компетентностный подход: учебное пособие. М.: Университетская книга; Логос, 2010.272 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Қоңырбаева С.С., Қалиева М.М. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР ҒЫЛЫМИ БАҒЫТ ЖӘНЕ ДЕРБЕС МАМАНДЫҚ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(2):93-99.

For citation:


Konyrbayeva S.S., Kaliyeva M.M. PEDAGOGICAL MEASUREMENT AS A SCIENTIFIC DISCIPLINE AND SPECIALTY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(2):93-99. (In Kazakh)

Қараулар: 2576


ISSN 2306-5079 (Print)