Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖОО БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-7-19

Толық мәтін:

Аннотация

Студенттердін оқыту процесі тиімділігін арттыру, олардың дербестігін жандандыру жолдарын іздеу, оқытушы мен студенттің нәтижелі диалогқа шығуы қазіргі заманғы білім берудің өзекті мәселелері болып табылады. Студенттерді оқытудың кредиттік жүйесі жағдайында басты міндеттер білім көлемін біріздендіру, оқытуды барынша дараландыру үшін жағдай жасау, білім алушылардың өзіндік жұмысының рөлі мен тиімділігін күшейту болып табылады. Біз студенттердің критериалды бағалау технологиясын қолдану арқылы өзін-өзі бақылау және өзара бақылау дағдыларын меңгеруі өте қажет деп санаймыз, ал критерийлерді қолдану нақты бағалау рәсімдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалауға мүмкіндік береді. Мақалада авторлардың Инновациялық Еуразия университетінің 1-2 курс студенттері арасында жүргізген педагогикалық зерттеу нәтижелері сипатталған, онда құрал ретінде мұғалімнің оқушылармен өзара әрекеттесу мәселелерін анықтау үшін Л.В. Байбородованың әдістемесі таңдалған. Зерттеу барысында студенттердің оқу процесінде туындайтын проблемалары талданды, оқытушы мен студентке тиімді өзара әрекеттесу процесін құруға мүмкіндік беретін дәріс және практикалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу алгоритмдері ұсынылды, ұсынылған алгоритмдерді сынақтан өткізу нәтижелері сипатталды. Өткізілген эксперимент критериалды бағалауды пайдалану ЖОО-да педагогикалық өзара іс-қимылды тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік беретінін көрсетті.

Авторлар туралы

Л. А. Семенова
Инновациялық Еуразия Университеті
Қазақстан

Семенова Лариса Александровна, педагогика ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор (доцент)

Павлодар қ.



А. И. Казанцева
Инновациялық Еуразия Университеті
Қазақстан

Казанцева Анастасия Игоревна, аға оқытушы

Павлодар қ.



Әдебиет тізімі

1. Garanina R. M. (2020) Technology of Pedagogical Assistance to the Formation of the Student as a Subject of the Educational Space. European Journal of Contemporary Education. 9(4): 751-772 DOI: 10.13187/ejced.2020.4.751 URL: http://www.ejournal1.com

2. Сенько Ю.В. (2011) Образование в гуманитарной перспективе: монография: Барнаул: Изд-во Алт. ун-та – 367 с.

3. Государственная программа развития образования и науки РК на 2020 - 2025 годы.

4. Семенова Л.А. (2015) Критериальное оценивание как инструмент мониторинга овладения обучаемыми системой формируемых знаний, умений, навыков // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. №6 (62). С. 80-84.

5. Сорокоумова И.В. (2016) Обеспечение эффективной самостоятельной работы обучающихся// Образование. Карьера. Общество. №4 (51). С. 44-46.

6. Мудрик А.В. (1997) Введение в социальную педагогику. Учебное пособие для студентов. М.: Институт практической психологии. – 365 с.

7. Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. (2005) Словарь по педагогике. Москва: ИКЦ «МарТ», 448 с.

8. Кан–Калик В.А. (1991) Педагогическое творчество/ В.А. Канн – Калик, Н.Д. Никандров. М: Педагогика. – 144 с.

9. Мудрик А.В. (2013) Социальная педагогика: учебник для студ. учреждений высш. проф. образования. М.: Академия. - 240 с.

10. Сластенин В.А. (2013) Педагогика. Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин И.Ф., Исаев Е.Н. Шиянов. М.: Издательский центр «Академия». - 576 с.

11. Длимбетова Г., Бейсенбаева А. (2002) Некоторые процессы, инновации эколого–педагогического образования // Высшая школа Казахстана. № 4. С. 164-169.

12. Хмель Н.Д., Колумбаева Ш.Ж. (1999) Социально–педагогическая деятельность и становление личности // Ученые записки ПГУ. № 3. С. 152-158.

13. Ахметова Г. (2003) Преподаватель вуза: проблемы и перспективы // Yлт тағылымы. № 4. С. 44-49.

14. Semenova, L.A., Kazantseva, A.I., Sergeyeva, V.V., Raklova, Y.M., Baiseitova, Z.B. (2016) Pedagogical Interaction in Hugh School, the Structural and Functional Model of Pedagogical Interaction. International Journal of Environmental & Science Education. 11(9), 2553-2566. DOI: 10.12973/ijese.2016.706a

15. Бибарсов В.Ю. (2012) Педагогическое взаимодействие глазами студентов // Международная научнопрактическая конференция «Современное профессиональное образование: теоретические основы и прикладные аспекты». URL: http://econf.rae.ru/article/6504 (дата обращения: 28.02.2021)

16. Harlen, W. (2007) Criteria for evaluating systems for student assessment. Studies in Educational Evaluation. 33(1): 15-28. DOI: 10.1016/j.stueduc.2007.01.003

17. Drs. Mulder, I., Swaak, J., & Kessels, J. (2002). Assessing group learning and shared understanding in technology mediated interaction. Educational technology & society, 5(1), 35-47.

18. Туреханова А. (2002) Влияние взаимодействия преподавателей и студентов на качество обучения в вузе // Бiлiм. № 2. С. 66-67.

19. Ананьев Б.Г. (1980) Психология педагогической оценки // Избранные психологические труды в 2 частях под ред. А.А.Бодалева и др. М.: Педагогика. С. 128-266.

20. Андреев А. Б. (2001) Концептуальный подход к созданию интеллектуальной системы анализа знаний // Открытое образование. №5. С. 44-48.

21. Ануфриева Н.В. (2002) Технология самоконтроля в системе развивающего обучения// Технологии развивающего обучения: сб. науч. трудов. СПб: Эпиграф. – 253 с.

22. Башарин В.Ф. (1993) Педагогическая технология: что это? // Специалист. №9№ С. 25-27.

23. Кайнова Э.Б. (2005) Критерии качества образования: основные характеристики и способы измерения. Москва.

24. Кулюткин Ю.Н. (1985) Психология обучения взрослых. М.: Просвещение. – 128 с.

25. Семенова Л.А. (2017) Критериальное оценивание образовательных результатов в образовательной системе вуза // Вестник Академии Педагогических наук Казахстана. №5 (сентябрь-октябрь). С.26-31.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Семенова Л.А., Казанцева А.И. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖОО БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(2):7-19. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-7-19

For citation:


Semenova L.A., Kazantsev A.I. CRITERIA-BASED ASSESSMENT AS A FACTOR OF INCREASING THE EFFECTIVENESS OF PEDAGOGICAL INTERACTION OF PARTICIPANTS IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF THE UNIVERSITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(2):7-19. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-7-19

Қараулар: 828


ISSN 2306-5079 (Print)