Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«АТОМ ҚҰРЫЛЫСЫ» ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНДІ ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-67-77

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мaқалада жоғары оқy орындарында жаңа ақпараттық технологиялардың қазақ тілінде аз, әрі қол жетімсіз мәселесі алға тартылды, электрондық оқyлықтар туралы теориялық мәліметтерге сүйене отырып, артықшылығы мен кемшіліктеріне талдау жүргізілді. Оқытушылар оқулықтарында мультимедия қолдану және  оның тиімділігі мен пайдалылығы жайында сөз болады, сонымен қатар академиялық ойындар мен интерактивті веб-сайттар сияқты сандық ресурстарды  қосу арқылы құнды етуге тырысады. Қазіргі кезде компьютер көмегімен құрастырылған оқулықтардың танымалдығы жайында қозғалды,  электрондық оқyлықтарды құрастыратын бағдарламаларға анализ жасалып, тәжірибеден өткізілді. Элeктронды ақпараттық құралдарды жасауда оқyлықты әдістемелік қамтамасыз етyдің маңыздылығы жайында талданады.  Электрондық оқyлықтармен оқытyдың барлық негізгі  кезеңдерін автоматтандырy оқy материалдарының  мазмұнын бақылауға және қорытынды бағалаулардың ұсынысын жасауға дейін көзделген, соның арқасында  барлық  міндетті оқулық материалдары жарқын, қызықты, ақыл үлесімен ойындық жүріске, яғни  кең қолданысқа ие, мультимедиалық түрі графиктерде,  соның ішінде интерактивтік  және дауыс жүргізу арқылы  ауыстырылады. Химия пәні бойынша білім алушылар мен оқытушыларға қазақ тілінде қолдануға ыңғайлы электрондық оқyлық құрастырылды, оқулықтың тиімділігі теориялық мәліметтерге, сауалнамаларға сәйкес анализ жасалып зерттеу жүргізілді, зерттеудің талдау нәтижелері бойынша оң көрсеткішті көрсетті.

Авторлар туралы

А. К. Сапакова
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
Қазақстан

Сапакова Айгуль Касенкановна, доцент м.а., биология ғылымдарының кандидаты

071400, Семей қаласы, Тәңібергенов көшесі 1



М. Б. Мyнлыкбаева
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
Қазақстан

Мунлыкбаева Мольдир Болатовна, магистр, жаратылыстану ғылыми пәндер кафедра аға оқытушысы

071400, Семей қаласы, Тәңібергенов көшесі 1



М. К. Исенова
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
Қазақстан

Исенова Мадина Кайратовна, 7М01504 – «Химия» мамандығының 2- кyрс магистранты

071400, Семей қаласы, Тәңібергенов көшесі 1



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» 10 қаңтар 2018 жыл.

2. Джанджугазова Е.А. (2016) Информационные процессы и современный туристский бизнес// Сборник научных трудов XIII Международной научно-практической конференции «Туризм и сервис: подготовка кадров, проблемы и перспективы развития». М. С.101-109

3. Engbrecht J.R. (2018) Digital Textbooks Versus Print Textbooks. Culminating Projects in Teacher Development. 35. https://repository.stcloudstate.edu/ed_etds/35/

4. Santos H., Batistaab J., Marques R. P. (2019) Digital transformation in higher education: the use of communication technologies by students. Procedia Computer Science. Vol 164, Pages 123-130 https://doi.org/10.1016/j.procs.2019.12.163

5. Қожбанова Н.Қ. Химия пәнін оқытуда АКТ пайдалану тиімділігі. Өрлеу БКО. http://zkoipk.kz/ru/2015smart1/1394-conf.html.

6. Смагулова Е.С. (2018) Химия сабағында ақпараттық технологияны қолданудың тиімділігі. .https://ust.kz/powerpoint/bayandama_himiya_sabagynda_aqparattyq_tehnologiyany_qoldanydyng_tiimdiligi-70898.html

7. Ибраимова Б.А. (2012) Ақпараттық технология – нәтижелі білім берудің көзі //Қазақстан мектебі. №6. 13-17б.

8. Медешова А.Б., Мұханбетжанова Ə.М., Қадырбаев М. (2016) Оқу процесінде электрондық оқу материалдарын пайдалану жағдайлары // БҚМУ хабаршысы. Орал, БҚМУ баспаханасы, №1. 172-176 б.

9. Ахметова З. (2018) «Сейфуллин оқулары-14: Жастар, ғылым, инновациялар: цифрландыру – жаңа даму кезеңі» атты Республикалық ғылыми-теориялық конференция-2018. Т.1, Ч.4. Б.120-122

10. Зубарева Ю.М. (2018) Мультимедийное упражнение как новая структурная единица методической организации учебного материала в практике обучения РКИ: автореферат дисс. на соискание уч. ст. кан. пед. наук: 13.00.02. Москва. - 24 c.

11. Бағдарламалау тілдері тарихы: Delphi - жай бағдарламалау тілі ғана емес. https://codeo.kz/blog/delphi/388.html

12. Delphi программалау тілінің интеграцияланған ортасы. http://ebooks.semgu.kz/books/101010/L_1.html

13. Культин Н.Б. (1999) Программирование на Object Pascal в Delphi 5.СПб.: БХВ — Санкт-Петербург, 1999. — 464 c.

14. Rockinson-Szapkiw A.J., Courduff J., Carter K., Bennett D. (2013) Electronic versus traditional print textbooks: A comparison study on the influence of university students' learning. Computers & Education. Volume 63. Pp. 259-266.

15. Паркина М.П., Барботина Н.Н., Фирер А.А., Щербаков Д.В. (2008) Электронный учебник по неорганической химии: первый уровень // Успехи в химии и химической технологии. Том 22. №2(82). С.103-106

16. AutoPlay Media Studio 8.0. Создание мультимедийных меню автозапуска. AutoPlay Media Studio: знакомство с программой. https://aleksius.com/autoplay-media-studio/autoplay-media-studio-chast-1


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сапакова А.К., Мyнлыкбаева М.Б., Исенова М.К. «АТОМ ҚҰРЫЛЫСЫ» ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНДІ ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(2):67-77. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-67-77

For citation:


Sapakova A.K., Munlykbaev М.B., Issenova М.K. SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL BASIS FOR THE PREPARATION OF AN ELECTRONIC EDUCATIONAL AND METHODOLOGICAL COMPLEX ON THE TOPIC «THE STRUCTURE OF THE ATOM». Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(2):67-77. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-67-77

Қараулар: 606


ISSN 2306-5079 (Print)