Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗІРГІ ЗАМАНАУИ ҰЛТТЫҚ ӨНЕРДЕГІ ЭКОДИЗАЙН МӘСЕЛЕСІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-170-178

Толық мәтін:

Аннотация

Экодизайн – адамға жайлы, әрі ыңғайлы, әрі үйлесімді болатын қоршаған ортаны қорғауға баса назар аудартатын дизайндағы және сәулеттегі ағым. Мақалада қазіргі заманауи ұлттық өнердегі экодизайн мәселесінің ғылыми-педагогикалық өндіріске енгізілуі, экодизайн мәселесінің педагогикалық негізі ғылыми теориялық және практикалық мазмұны әртүрлі аспектіде қарастырылады. Ұлттық өнердегі экодизайнның педагогикалық аспектіде зерттеудің мақсаты дәстүрлі және заманауи ұлттық өнердегі экодизайнның қолданысы мен маңызы, эстетикалық және экологиялық сипатын көрсету көзделді. Этностың тұрмыстық мәдениетінің көрсеткіші ұлттық өнердегі экодизайндағы табиғи тазалық пен көркем сұлулықтың үйлесімін педагогикалық аспектіде қарастыру барысында ғылыми әдебиеттер мен әралуан дереккөздерге талдау жасау, жүйелеу, сауалнамалар жүргізу, баяндау, түсіндіру, өңдеу секілді көптеген әдіс-тәсілдер пайдаланылды. Ғылыми зерттеудің нәтижелері көркем білім беру мен өзге де кәсіби сала мамандарына ғылыми-педагогикалық және өндірістік тәжірибиелік материалдар ретінде ұсыну көзделеді. Білім беру жүйесіндегі экодизайндық бағыттағы педагогика ғылымы болашақ ұрпаққа білім мен тәрбиенің, табиғат пен адамның үйлесімін, этнос пен мәдениеттің тұтастығын, өнер мен өмірдің ажырамас бірлігін жүзеге асырудың бағыт-бағдары мен жүйесін көрсетеді.

Авторлар туралы

С. А. Жиренов
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Жиренов Саян Аманжолұлы, филология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор

Алматы қ.



Ғ. М. Әлжанов
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Әлжанов Ғаділбек Мұратұлы, магистр, аға оқытушы

Атырау қ.



Әдебиет тізімі

1. Қазақ ССР тарихы (1980). 1-том. Алматы. – 296 б.

2. Бодиков С.Ж., Кароглы А. (2015) Экодизайндағы табиғи материалдар пайдаланудағы жобалау əдістері // Қарағанды университетінің Хабаршысы. Педагогика сериясы № 3(79). 169-172 бб.

3. Каган М.С. (1988) Мир общения: проблема межсубъективных отношений. Москва. – 194 с.

4. Бекболатова Қ. (2018) Экодизайн технологиялары арқылы болашақ бейнелеу өнері мамандарының кәсіби шеберлігін қалыптастыру. 6D010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша жазылған PhD дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. Алматы. – 168 б.

5. Сағындықова Э.Ө. (2006) Оқу-жобалық іс-әрекет процесінде болашақ мамандардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру (аймақтық материалдарда): дисс...пед.ғыл.канд. Алматы. – 160 б.

6. Сайлауова Н.С. (2004) Балабақшадағы мектепалды топ балаларының бастапқы экологиялық мәдениет негіздерін қалыптастыру: дисс...пед.ғыл.канд. Алматы. – 149 б.

7. Бакирова К.Ш. (2010) Теоретико-методологические основы формирования экологической культуры студентов педагогического вуза: дисс... доктор пед. наук. Алматы. – 217 с.

8. Сихынбаева Ж.С. (2009) Студенттердің экологиялық білімін арттыруда инновациялық технологияларды пайдаланудың педагогикалық шарттары: дисс...пед. ғыл. канд. Түркістан. – 189 с.

9. Тлешова Ж.К. (2003) Қазақстан мен АҚШ жоғары білім беру орындарын салыстыру негізінде болашақ мұғалімдердің экологиялық дайындығын қалыптастырудың педагогикалық шарттары: дисс...пед. ғыл. канд. - Астана. – 147 б.

10. Манкеева Ж. (1997) Қазақ тілінің заттық мәдениет лексикасы. Филол. ғыл. док. ... дисс. авторефераты. –Алматы. –53 б.

11. Шойбеков Р. (2006) Қазақ тілінің қолөнер лексикасы. Филол.ғыл.док. ... дисс. қолжазбасы. Алматы. – 308 б.

12. Заболоцкая З.М. (2010) Использование традиций народной одежды якутов в экодизайне современного костюма: дисс..канд. искусств-я. СПб. – 222 с.

13. Жадрина М. (2004) Проблема определения многоуровневой системы ожидаемых результатов обучения в школе // Открытая школа. № 8. С. 5-12

14. Қазақ педагогикалық энциклопедия сөздігі (1995) / Құрастырған Айтмамбетова Б.Р., Бозжанова К., Ильясова А. т.б. Алматы: РБК. - 786 б.

15. García-Sánchez, I.-M., Gallego-Álvarez, I., Zafra-Gómez, J.-L. (2020) Do the ecoinnovation and ecodesign strategies generate value added in munificent environments? Business Strategy and the Environment. 29(3), P. 1021 – 1033. https://doi.org/10.1002/bse.2414


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жиренов С.А., Әлжанов Ғ.М. ҚАЗІРГІ ЗАМАНАУИ ҰЛТТЫҚ ӨНЕРДЕГІ ЭКОДИЗАЙН МӘСЕЛЕСІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(2):170-178. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-170-178

For citation:


Zhirenov S.A., Alzhanov G. PEDAGOGICAL FOUNDATIONS OF ECODESIGN IN CONTEMPORARY NATIONAL ART. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(2):170-178. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-170-178

Қараулар: 659


ISSN 2306-5079 (Print)