Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ КРИТЕРИЙЛЕР

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-87-3-58-66

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада қазіргі заманғы бағалау технологияларын тәжірибеге белсенді енгізу арқылы ағылшын тілі сабақтарында білімді бағалау жүйесінің тиімділігін арттыру мәселесі қарастырылады. Бағалау кезеңінің білім беру жүйесіндегі негіз қалаушы ретіндегі маңыздылығына баса назар аударылады. Қазіргі кезде мектеп оқушыларының білімін бағалау мәселесі ең көп талқыланатын аса өзекті тақырып болып саналады. Критериалды бағалау кезінде оқушының үлгерімі алдын-ала анықталған бағалау критерийлерінің жиынтығына сәйкес бағаланады. Білім деңгейі бірдей, ал оқу қызметіне деген көзқарас әр түрлі. Бағалау әдісі оқушылардың үлгерімін диагностикалау әдісі ғана емес, сонымен бірге жалпы білім беру сапасын арттырудың тиімді құралы екендігі баса айтылады. Осыған орай мақала авторы ағылшын тілі оқытушысының танымал әрі ғылыми негізделген бағалау жүйелерін белсенді қолданысқа енгізуі арқылы баланың шет тілін үйренуін тиімді жолға қою мүмкіндігін атап өтеді. Сонымен қатар, сабақты ұйымдастырудың бұл тәсілі оқушылардың педагогикалық ықпал ету объектісі ретіндегі белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретіндігі айтылады. Бұдан басқа мақалада критериалды бағалаудың қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау, диагностикалық бағалау және кері байланыс сияқты түрлері жан-жақты қарастырылады. Әрбір тәсілдің оқу үрдісіндегі маңызы мен ерекшелігі сипатталады.

Автор туралы

А. Саламат
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

 6М011900- Шетел тілі: екі шетел тілі мамандығының 2 курс магистранты

Алматы қ. 



Әдебиет тізімі

1. Урмашев, Б.А. (2016). Критериалды бағалау технологиясы. Оқу құралы. Алматы: «ССК» баспасы. -140 б.

2. Gultom, E. (2016). Assessment and evaluation in EFL teaching and learning. Proceedings of the Fourth International Seminar onEnglish Language and Teaching (ISELT-4). Pp. 190-191. http://ejournal.unp.ac.id/index.php/selt/article/viewFile/6928/5462

3. Amos, I. (2014). Formative and Summative Assessment in Educational Enterprise. Journal of Education and Practice, 5(20), Pp.111-117. https://www.iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/viewFile/14252/14560

4. Black, P., Wiliam, D. (1998). Inside the black box: raising standards through classroom assessment. Phi Delta Kappan80(2), pp. 139-148

5. Regier, N. (2012). Book Two: 60 Formative Assessment Strategies; OCPS Curriculum Services. Regier Educational Resources.

6. Булатова, И.К. (2014). Развитие навыков самооценки учащихся при формативном оценивании. Цит. по: Кохаева Е.Н. (2014) Формативное (формирующее) оценивание: методическое пособие. Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», Центр педагогического мастерства. – 66 c.

7. James, D., Schraw, G., &Kuch, F. (2019). Assessment & evaluation in higher education. Using the margin of error statistic to examine the effects of aggregating student evaluations of teaching. Assessment & Evaluation in Higher Education, 44(7), 1042–1052. https://doi.org/10.1080/02602938.2019.1570482

8. Кохаева Е.Н. (2014). Формативное (формирующее) оценивание: методическое пособие. Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», Центр педагогического мастерства. – 66 c.

9. Lahrichi, A. (2019). Study on the Effectiveness of Formative and Summative Assessment Techniques in Education. University of Sunderland. https://www.researchgate.net/publication/333809381_

10. Carless, D., Boud,D. (2018). The Development of Student Feedback Literacy: Enabling Uptake of Feedback. Assessment & Evaluation in Higher Education, 43:8, 1315-1325, DOI: 10.1080/02602938.2018.1463354

11. Palmiero, C., Cecconi, L. (2019).Use of learning analytics between formative and summative assessment. Journal of e-Learning and Knowledge Society, 15(3), pp. 89-99

12. Камалова, С.Т. (2014). Сыныпта оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау: оқу –әдістемелік құрал. Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ. Педагогикалық шеберлік орталығы.- 44 б.

13. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық: Оқуәдістемелік құрал./О.И.Можаева, А.С.Шилибекова, Д.Б.Зиеденованың редакцияcымен. Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2016. – 66 б.

14. Система критериального оценивания учебных достижений учащихся. Методическое пособие. – Астана: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина, 2013. – 80 с.

15. Rawlusyk, P.E. (2018). Assessment in Higher Education and Student Learning. Journal of Instructional Pedagogies. Vol 21.https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1194243.pdf

16. Allal, L. (2021). Involving primary school students in the co-construction of formative assessment in support of writing.Assessment in Education: Principles, Policy & Practice, DOI: 10.1080/0969594X.2021.1951164


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Саламат А. ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ КРИТЕРИЙЛЕР. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(3):58-66. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-87-3-58-66

For citation:


Salamat A. MODERN CRITERIA FOR ASSESSING STUDENTS' KNOWLEDGE IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(3):58-66. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-87-3-58-66

Қараулар: 817


ISSN 2306-5079 (Print)