Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚОЙШЫҒАРА САЛҒАРАҰЛЫНЫҢ «КӨМБЕ» РОМАН-ЭССЕСІНІҢ ТАНЫМДЫҚ СИПАТЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Қ.Салғариннің екі үлкен бөлімнен тұратын «Көмбе» атты роман-эссесінің жанрлық сипаты, танымдық ұстанымы мүлде бөлек шығармасы қарастырылады. Шығармада тек туындының бастан-аяқ диалог тәсілімен жазылғандығы жанр табиғатын айқындауға мүмкіндік береді. Өйткені диалог роман-эссе жанрының негізгі көрсеткішінің бірі болып саналады. Сондықтан да шығармадағы қазақ халқының көне қыпшақ заманындағы күрделі тарихы автор мен оның досының диалогына құрылған.

Қ.Салғариннің өз шығармасын роман-эссе деп атауының басты себебі қазақтың қазақ болғандағы тасқа басылған көне тарихын көркемдік айналымға түсіруге тырысқандығында жатыр деп ойлаймыз.

Автор туралы

А. С. Балтабаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

PhD доктор, аға оқытушы

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Поспелов Г.Н. Проблемы исторического развития литературы. – М., 1972. – С. 102-123

2. Литературный энциклопедический словарь. – М., 1967. – С. 32-36

3. Гей Н.К. Художественность литературы: Поэтика. Стиль. – М.: Наука, 1975. – С. 39-46.

4. Лурье А.Н. Поэма как жанр советской литературы.Жанры в советской литературе. – Л., 1978. – С. 57-68

5. Монтень М. Опыты. Избранные главы / пер. с франц. – М.: Правда, 1991. - 656 с.

6. Essay. Meyers neues Lexicon. –Mannheim;Leipzig; Wien; Zurich: Meyers Lexiconvertag, dritter Band, 1978. - S. 215-216

7. Негимов С. Эссе. Әдебиеттану терминдерінің сөздігі / құрастырушылар: З.Ахметов, Т.Шаңбаев. – Алматы: Ана тілі, 1996. – 234 б.

8. Салғараұлы Қ. Көмбе: роман-эссе.-Алматы: Жалын, 1989. - 448 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Балтабаева А.С. ҚОЙШЫҒАРА САЛҒАРАҰЛЫНЫҢ «КӨМБЕ» РОМАН-ЭССЕСІНІҢ ТАНЫМДЫҚ СИПАТЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(3):87-96.

For citation:


Baltabayeva N.S. THE THEMATIC ORIGINALITY OF THE NOVEL-ESSAY "COMBE" BY KOISHIGARA SALGARIN. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(3):87-96. (In Kazakh)

Қараулар: 454


ISSN 2306-5079 (Print)