Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАНДА АЙМАҚТЫҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесін құрудың және аутенттік диагностикалық инструменттерді іздестірудің әдіс-тәсілдері қарастырылған. Зерттеудің мақсаты - Қарағанды аймағында мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау үшін ECERS-R интегративті әдістемесін қолдануды негіздеу. Қарағанды аймағында мектепке дейінгі білім беру сапасын сыртқы қанатқақты бағалау ECERS-R интегративті әдістеменің диагностикалық мүмкіндіктерін зерделеуге жағдай туғызды және оны «тәуелсіз аудит» ауқымында қолданудың мақсатқа сай екендігіне қорытынды жасатты. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының даму стратегиясын жобалау үшін аталмыш әдістеменің көмегімен алынған нәтижелердің ерекше мәнділігі көрсетілген.

Автор туралы

Г. К. Ибрагимова
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

«Педагогика және психология» мамандығы бойынша докторантура

Қарағанды қ.



Әдебиет тізімі

1. Национальный сборник «Статистика системы образования Республики Казахстан» за 2017-2018 учебный год

2. Государственной программы развития образования и науки Республики Казахстан на 2016 - 2019 годы. http://adilet.zan.kz/rus/docs/U1600000205

3. Profeta M. Promoting holistic learning and development in early years: An analysis of quality in early childhood care and education (ECCE) from the Asia-Pacific region //Singapore, ARNEC. https://www.arnec.net/wp-content/uploads/2014/03/MP-Quality-March-2013.pdf

4. Le V.N., Schaack D.D., Setodji C.M. Identifying baseline and ceiling thresholds within the qualistar early learning quality rating and improvement system. Early childhood research quarterly, 2015, vol. 30, pp. 215–226. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ecresq.2014.03.003

5. User Guide to Online Reporting for the Connecticut Preschool Assessment Framework, 3/22/11, p.15. URL: https://ctpaf.org/guide/ctpafguide.pdf

6. Gregoriadis A., Grammatikopoulos V., Zachopoulou E. (Eds.) Professional Development and Quality in Early Childhood Education. Comparative European Perspectives, 2018. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-64212-3

7. Хармс Т. Шкалы для комплексной оценки качества образования в дошкольных образовательных организациях. ECERS-R: переработанное издание/ Тельма Хармс, Ричард М. Клиффорд, Дебби Крайер. – М.: Издательство «Национальное образование», 2016. – 136 с.

8. Шмис Т.Г. Оценка качества дошкольного образования с использованием шкалы ECERS в России // Современное дошкольное образование. Теория и практика. – 2015. – №7. – С.50-53.

9. Шиян О.А., Воробьева Е.В. Новые возможности оценки качества образования: шкалы ECERS-R апробированы в России // Современное дошкольное образование. Теория и практика. – 2015. – №7. – С.38–49.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ибрагимова Г.К. ҚАЗАҚСТАНДА АЙМАҚТЫҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(3):192-198.

For citation:


Ibragimova G.K. QUALITY ASSESSMENT OF REGIONAL PRESCHOOL EDUCATION IN KAZAKHSTAN. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(3):192-198. (In Russ.)

Қараулар: 433


ISSN 2306-5079 (Print)