Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ЕҢБЕК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Адамның жеке және қоғамдық өмірде өзін-өзі реттеуде, қарым-қатынаста, өзін-өзі және қоршаған дүниені тануда, өзін тұлға ретінде дамытуда, материалдық және рухани құндылықтарды, жеке игіліктерді жасауда әдістер мен тәсілдер бола алатын адамның саналы белсенділігінің бір түрі – еңбек әрекеті болып табылады. Бастауыш сынып оқушыларының іс-әрекетінің негізгі түрлері: ойын, оқу мен еңбек болып табылады. Бастауыш сыныптардағы көркем еңбек іс-әрекеті бағыттары өзінің ерекшеліктерімен оқушы қиялына әсер ете отырып, олардың шығармашылық қабілеттерін арттыруға ықпал жасайды. Еңбек үрдісі кезінде оқушылардың өздігінен шығармашылыққа бағыт алып ізденуі олардың басқа адамдардың жұмысына жаңаша қарауға, оны талдап, жаңалығын сонымен бағалауға үйретеді. Сондықтан көркем еңбек іс-әрекеті – оқушы шығармашылық қабілетін дамытудың негізгі факторы болып табылады.

Авторлар туралы

Ф. Б. Асилбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к, қауым. проф. м.а.

Алматы қ.



А. Д. Сыздыкбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

PhD докторы, қауым. проф. м.а.

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_

2. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы №205 Жарлығы

3. Жиенбаева С.Н. Бастауыш сынып оқушыларының еңбек іс-әрекеті тәжірибесін қалыптастырудың ғылыми негіздері : автореферат дис. . пед. ғылым. д-ры : 13.00.01 : қорғалды 27.05.2009 / Сайра Нагашибаевна Жиенбаева; Қазақ мемлекет. қыздар пед. ун-ті. - Алматы: CopyLand, 2009. - 44 б.

4. Күнпейіс Ж. Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар). –Алматы: Дарын, 2005.

5. Асилбаева Ф.Б. Бастауыш сынып оқушыларының көркем еңбек іс-әрекеті негізінде шығармашылығын қалыптастыру. Алматы.: Қыздар университеті, 2014

6. Қазақтың тәлімдік ойлар антологиясы. Он томдық. /Құраст.: С.Қалиев, К.Аюбай. - Алматы: Сөздік-Словарь, 2005-2010

7. Әлімов А. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану. Оқу құралы. – Алматы, 2009. - 263 б.

8. Климов Е.А. Психология труда. М, 2008. -268 с.

9. The Importance of Art in Child Development. Вy Grace Hwang Lynch. PBS Parents, 2012.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Асилбаева Ф.Б., Сыздыкбаева А.Д. ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ЕҢБЕК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(3):207-213.

For citation:


Assilbayeva F.B., Syzdykbayeva A.D. MAIN DIRECTIONS OF ART AND LABOUR ACTIVITY OF PUPILS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(3):207-213. (In Kazakh)

Қараулар: 415


ISSN 2306-5079 (Print)