Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІН АНЫҚТАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада авторлар «Музыкалық өнер, ритмика және хореография» мамандығының студенттерінің оқу қабілетін анықтау үшін компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндігі қарастырылған. Зерттеудің тақырыбы - «Музыкалық-ырғақты білім беру» пәні бойынша оқыту деңгейін анықтаудың тестілік технологиясы сараланған. Moodle бағдарламалық қамтамасыз ету ортасында педагогикалық өлшеу әдісі ретінде тестілеу технологиясының ерекшеліктері анықталған. Спецификацияның үлгісі мен қолдануға арналған нұсқада студенттің оқуын анықтау үшін компьютерлік тестілеу технологиясының компоненттері талданған.

Авторлар туралы

И. П. Орлова
П.М.Машеров атындағы Витебск мемлекеттік университеті
Беларусь

педагогика магистрі

Витебск қ.



Г. В. Ананченко
П.М.Машеров атындағы Витебск мемлекеттік университеті
Беларусь

пед.ғ.к., профессор

Витебск қ.



Әдебиет тізімі

1. Концепция информатизации системы образования Республики Беларусь на период до 2020 года // электрон. ресурс Главн. информац.-аналитическ. центра Министерства образования Республики Беларусь. - Минск, 2017. – Режим доступа: http://www.giac.unibel.by/main.aspx?guid=170212 (дата обращения 02.04.2018)

2. Кодекс Республики Беларусь об образовании: Кодекс Респ. Беларусь, 13 января 2011 г. №243- З (ред. от 04.01.2014, с изм. от 18.07.2016) // электрон. ресурс ООО «ЮрСпектр», Нац. центр правовой информ. Респ. Беларусь. – Минск, 2014. - Режим доступа: http://consultantplus.by (дата обращения 02.04.2018)

3. Müllensiefen, D. and other. Investigating the importance of self-theories of intelligence and musicality for students' academic and musical achievement / D. Müllensiefen, P.Harrison, F. Caprini, A.Fancourt // Psychol., 05 November 2015 // электрон.ресурс The 1st most cited journal in Multidisciplinary Psychology. – Режим доступа: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2015.01702/full (дата обращения 01.04.2018)

4. Коджаспирова Г.М., .Коджаспиров А.Ю. Педагогический словарь: для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 176 с.

5. Дмитриева Л.Г. Методика музыкального воспитания в школе: учеб.пособ. для студ. сред. пед. учеб. заведен./ Л.Г. Дмитриева, Н.М. Черноиваненко. – М.: Издательский центр «Академия», 1998. – 240 с.

6. Основы педагогических измерений: Вопросы разработки и использования педагогических тестов: учебно-методическое пособие/ В.Д.Скаковский [и др.]; под общ.ред. В.Д.Скаковского. - Минск: РИВШ, 2009. – 340 с.

7. Выготский Л. С. Педагогическая психология. - М.: Педагогика, 1991. – 478 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Орлова И.П., Ананченко Г.В. КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІН АНЫҚТАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(3):215-221.

For citation:


Orlova I.P., Ananchenko G.V. DETERMINING THE LEVEL OF STUDENTS' TRAINING BY MEANS OF COMPUTER TECHNOLOGIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(3):215-221. (In Russ.)

Қараулар: 324


ISSN 2306-5079 (Print)