Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Посткеңестік Оңтүстіктің шекаралары: Қырғызстаннан келген студент Айсулуумен бірге кеңістікті кесіп өту

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2024-97-1-35-46

Толық мәтін:

Аннотация

                Бұл мақалада біз Қырғызстаннан келген жас қызбен және оның тарихи үзіндісімен танысамыз. Айсулуу көрші елге оқуға кетеді, онда үлкен қалада және шағын кампуста біздің студенттік жолдарымыз байланысады. Менің зерттеуші ретіндегі міндетім - адамның өзінің өмір жолдарымен жүріп, өзінің әлеуметтік әлемдерінің ішінде және сыртында шекараларды кесіп өтетін агенттігін көрінетін етіп қалдыру - кейде жақын адамдарының тәжірибесіне сүйеніп, кейде траекториясын өзгерту үшін олардан бас тарту. Айсұлуу шекара маңындағы қалалардың, жақын мәдениеттердің және аймақішілік бөліністер шегі арасында аралап қана қоймай, ары-бері жүріп-тұрды. Ол сондай-ақ өмірінің транзиттік кезеңдерінің бірінің хронотоптарын шарлауды үйренеді: біздің кездесуімізде, пандемияға дейін, 18 жасар қыз өзінің жетілу және автономия бағытын жасайды.

                Бұл - таразылардың салыстырмалылығын және терең адами және әлеуметтік процестерді түсіну үшін микро деңгейлердің маңыздылығын көрсететін иммерсивті мәтін. Бұл мәтін жаһандық Оңтүстік пен жаһандық Шығыстың басқа аймақтарымен мағыналы байланыстарды іздеуді жалғастыруға, постсоциалистік параллельдерді, қиылыстарды және аралықтарды оқуды жалғастыруға, сондай-ақ қауырсын мен қайта атау құқығын иемденетіндер үшін әлі шартты "колумбиялар" және "америкалар" болып көрінетін бар кеңістіктер мен шекараларды локализациялаудан қорықпауға шақыру болып табылады. Басқаша айтқанда, жаһандық отаршылдықпен бекітілген көп қабатты (жартылай)перифериялармен азат ету өзара әрекеттесуі маңыздылығы. Білімді өндіру мәселесі мұнда іргетас болып табылады және" анықтамалық нүктелердің " бірі болып табылады, оны жүйелі түрде бұлыңғыр етеді, оны ұзақ уақыт бойы өз әңгімелерінде немесе конструктивті емес шайқастарда байланыстыруға болады.

Автор туралы

Анна Новикова
Баск елінің университеті
Испания

Новикова Анна – докторант,

Энпаранца Торрес Кеведо Инхениариарен, 1С, Басурто-Зорроза, 48013 Бильбао, Бискайя.



Әдебиет тізімі

1. Rosenthal, Gabriele. 2018. Interpretive Social Research: An Introduction. Göttingen: Göttingen University Press.

2. Pratt, Mary Louise. 2022. Planetary Longings. Durham: Duke University Press.

3. Тлостанова М.В. (2009). Деколониальные гендерные эпистемологии. 2009. М.: Маска.

4. Шакирова С. (2017). Гендерные исследования как часть большого политического проекта: взгляд из Казахстана. Перекрестки (1–2):153–63.

5. Turaeva, Rano. 2021. ‘Women in Central Asia: Decolonizing Gender Studies’. Pp. 501–32 in European handbook of Central Asian studies: history, politics, and societies, edited by J. van den Bosch, A. Fauve, and B. de Cordier. Stuttgart: Ibidem.

6. Lipovka, Anastasia. 2018. ‘The Female Face of Academia in Kazakhstan: Attrition among Male Staff’. Pp. 122–39 in Engendering difference: sexism, power and politics, edited by M. Gadpaille, V. Kondrič Horvat, and V. Kennedy. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

7. Khan, Olga. 2022. ‘Analysis of the Theme of Motherhood in Contemporary Uzbek Cinema’. Bulletin of Kazakh National Women’s Teacher Training University (4):39–46. doi: 10.52512/2306-5079-2022-92-4-39-46.

8. Mignolo, Walter. 2007. ‘Delinking: The Rhetoric of Modernity, the Logic of Coloniality and the Grammar of De-Coloniality’. Cultural Studies 21(2–3):449–514. doi: 10.1080/09502380601162647.

9. Lugones, María. 2003. Pilgrimages = Peregrinajes: Theorizing Coalition against Multiple Oppressions. Lanham, Md.: Rowman & Littlefield.

10. Lugones, María. 2008. ‘The Coloniality of Gender’. Worlds & Knowledges Otherwise 2(2).

11. Reeves, Madeleine. 2016. ‘Sled, traektoriya, tochka davleniya: kak pereosmyslit’ “regional’nye issledovaniya” v epokhu migratsiy’. Antropologicheskiy Forum 28:97–116.

12. Turaeva, Rano. 2022. ‘Everyday Life’. in A Critical Reader in Central Asian Studies: 40 Years of Central Asian Survey, edited by R. Isaacs. London: Routledge.

13. Alonso Bejarano, Carolina, Lucia López Juárez, Mirian A. Mijangos García, and Daniel M. Goldstein. 2019. Decolonizing Ethnography: Undocumented Immigrants and New Directions in Social Science. Durham: Duke University Press.

14. Zuberi, Tukufu, and Eduardo Bonilla-Silva, eds. 2008. White Logic, White Methods: Racism and Methodology. Lanham Boulder New York Toronto Plymouth, UK: Rowman & Littlefield Publishers, Inc.

15. Silova, Iveta, Zsuzsa Millei, and Nelli Piattoeva. 2017. ‘Interrupting the Coloniality of Knowledge Production in Comparative Education: Postsocialist and Postcolonial Dialogues After the Cold War’. Comparative Education Review 61(S1):S74–102.

16. Behar, Ruth. 1996. The Vulnerable Observer: Anthropology That Breaks Your Heart. Boston: Beacon Press.

17. Dubet, François. 2010. Sociología de la experiencia. Madrid: Editorial Complutense Centro de Investigaciones Sociológicas.

18. Rosenthal, Gabriele. 2003. ‘The Healing Effects of Storytelling: On the Conditions of Curative Storytelling in the Context of Research and Counseling’. Qualitative Inquiry 9(6):915–33. doi: 10.1177/1077800403254888.

19. Bochner, Arthur P. 2005. ‘Surviving Autoethnography’. Studies in Symbolic Interaction 28:51–58. doi: 10.1016/S0163-2396(04)28008-5.

20. Bochner, Arthur P. 2012. ‘On First-Person Narrative Scholarship: Autoethnography as Acts of Meaning’. Narrative Inquiry 22(1):155–64. doi: 10.1075/ni.22.1.10boc.

21. Bochner, Arthur P., and Carolyn Ellis. 1992. ‘Personal Narrative as a Social Approach to Interpersonal Communication’. Communication Theory 2(2):165–72. doi: 10.1111/j.1468-2885.1992.tb00036.x.

22. Ellis, Carolyn, and Leigh Berger. 2001. ‘Their Story/My Story/Our Story: Including the Researcher’s Experience in Interview Research’. Pp. 848–75 in Handbook of Interview Research, edited by J. Gubrium and J. Holstein. Thousand Oaks California: SAGE Publications, Inc.

23. Moraga, Cherrie, and Gloria E. Anzaldúa, eds. 1981. This Bridge Called My Back: Writings by Radical Women of Color. Watertown, MA: Persephone Press.

24. Тлостанова М. (2012). Исследования пограничья vs. пограничное со(знание), мышление, творчество. Вопросы социальной теории. 6: 63–80.

25. Бисенова А. (ред.) (2023). Qazaqstan. Казахстан, قاتسقازاق: лабиринты современного постколониального дискурса. Алматы: Целинный. – 467 с. ISBN 978-601-06-7303-8

26. Féaux de la Croix, Jeanne, and Madeleine Reeves, eds. 2024. The Central Asian World. London New York: Routledge.

27. Dall’Agnola, Jasmin, and Aijan Sharshenova, eds. 2024. Researching Central Asia: Navigating Positionality in the Field. Cham: Springer Nature Switzerland.

28. Spivak, Gayatri Chakravorty. 1988. ‘Can the Subaltern Speak?’ Pp. 271–313 in Marxism and the Interpretation of Culture, edited by C. Nelson and L. Grossberg. Urbana: University of Illinois Press.

29. Pfaff-Czarnecka, Joanna. 2013. ‘Multiple Belonging and the Challenges to Biographic Navigation’. MMG Working Paper 13–05:7–32.

30. Mignolo, Walter. 2012. Local Histories/Global Designs: Coloniality, Subaltern Knowledges, and Border Thinking. Princeton, N.J. ; Woodstock: Princeton University Press.

31. Tlostanova, Madina. 2015. ‘Can the Post-Soviet Think? On Coloniality of Knowledge, External Imperial and Double Colonial Difference’. Intersections 1(2):38–58. doi: 10.17356/ieejsp.v1i2.38.

32. Tlostanova, Madina, and Walter Mignolo. 2012. Learning to Unlearn: Decolonial Reflections from Eurasia and the Americas. Columbus: Ohio State University Press.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Новикова А. Посткеңестік Оңтүстіктің шекаралары: Қырғызстаннан келген студент Айсулуумен бірге кеңістікті кесіп өту. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2024;(1):35-46. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2024-97-1-35-46

For citation:


Novikova A. Borderlands of the post-Soviet South: crossing spaces with Aisuluu, a student from Kyrgyzstan. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2024;(1):35-46. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2024-97-1-35-46

Қараулар: 174


ISSN 2306-5079 (Print)