Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Химия сабағында NIS LAB виртуалды лабораториялық жұмыстарды пайдалану арқылы студенттердің білім сапасын арттыру

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2024-97-1-75-86

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл зерттеу химия сабақтарында NIS зертханасының цифрлық ресурсын пайдалана отырып, зертханалық сабақтар оқушылардың білім сапасына қалай әсер ететінін қарастырады. Оқушылардың үлгерімі I және II тоқсандағы жиынтық бағалау нәтижелері бойынша салыстырылды. Зерттеу үшін Петропавл қаласы химия – биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 7 және 8- сынып оқушылары таңдалды.

Зерттеу нәтижелері студенттердің оқу процесіне қатысқанын, виртуалды зертханалық эксперименттерді қызығушылықпен пайдаланғанын көрсетеді. Зерттеудің қорытындылары химия сабақтарында цифрлық зертханалық жұмыстарды пайдалану мүмкіндігі бойынша ұсыныстарды қамтиды, өйткені виртуалды эксперименттерді қолдану оқушылардың пәнге деген ынтасын дамытуға ықпал етеді, тәжірибені орындауға уақытты үнемдейді, сонымен қатар оқушыларды практикалық жұмыстарды орындау кезінде нұсқауларды анық орындауға үйретеді. Жұмыс белсенді оқытуды ынталандыруға бағытталған оқыту процесіне виртуалды практикалық жұмыстарды енгізуді қамтиды.

NIS LAB ресурсын қолдану нәтижелері дәстүрлі нұсқаулар мен эксперименттерді қолданумен салыстырғанда зертханалық жұмыстың сапасын арттыруға ықпал ететінін көрсетеді. Барлық бағалауларда оң айырмашылықтар табылды, эксперименттік топтың оқушылары жоғары нәтижелер көрсетті. Нәтижелер NIS LAB ресурсын оқу процесіне қосу керек деген болжамды қолдайды, өйткені бұл оқушыларды ұсынылған нұсқауларды мұқият оқуға ынталандырады, алынған ақпаратты талдауға ықпал етеді және оқу сапасын жақсартады, бұл - мұғалімнің сабақтағы негізгі міндеті.

Авторлар туралы

А. Г. Мещанова
Химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі Петропавл қ.
Қазақстан

Мещанова Анна Геннадьевна - педагогика ғылымдарының магистрі, химия пәнінің оқытушы-модераторы,

150002, Петропавл қ., Ы. Ыбыраев көшесі, 22а.



Г. К. Илюбаева
Химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі Петропавл қ.
Қазақстан

Илюбаева Гульнара Каиржановна - педагогика ғылымдарының магистрі, химия пәнінің оқытушы-модераторы,

150002, Петропавл қ., Ы. Ыбыраев көшесі, 22а.



Т. А. Шейко
Химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі Петропавл қ.
Қазақстан

Шейко Татьяна Александровна - химия магистрі, химия пәнінің оқытушы-модераторы,

150002, Петропавл қ., Ы. Ыбыраев көшесі, 22а.



Әдебиет тізімі

1. Глебова, М. В. (2014). Умственное воспитание школьников: содержательные аспекты // Вестник Ленинградского государственного университета им. А.С. Пушкина, 3(3), 130-145.

2. Hofstein, A., & Mamlok-Naaman, R. (2007). The laboratory in science education: the state of the art. Chemistry education research and practice, 8(2), 105-107.

3. Basey, J., Sacket, L., & Robinson, N. (2008). Optimal Science Lab Design: Impacts of Various Components of Lab Design on Students' Attitudes toward Lab. International Journal for the Scholarship of teaching and learning, 2(1), n1.

4. DiBiase, D. (2000). Is distance teaching more work or less work? American Journal of Distance Education, 14(3), 6-20.

5. Sicker, D. C., Lookabaugh, T., Santos, J., & Barnes, F. (2005). Assessing the effectiveness of remote networking laboratories. In Proceedings Frontiers in Education 35th Annual Conference (pp. S3F-S3F). IEEE.

6. Raineri, D. (2001). Virtual laboratories enhance traditional undergraduate biology laboratories. Biochemistry and Molecular Biology Education, 29(4), 160-162.

7. Cameron, K. S. (2003). Organizational virtuousness and performance. Chapter 4 in: Cameron, K.S., Dutton, J.E., and Quinn, R.E. Positive organizational scholarship, 48-65. San Francisco: Berrett-Koehler.

8. Lang, D. J., Wiek, A., Bergmann, M., Stauffacher, M., Martens, P., Moll, P., ... & Thomas, C. J. (2012). Transdisciplinary research in sustainability science: practice, principles, and challenges. Sustainability science, 7, 25-43.

9. Ferdinand, J., Gao, H., Stark, P., Bozkir, E., Hahn, J. U., Kasneci, E., & Göllner, R. (2024). The impact of a usefulness intervention on students’ learning achievement in a virtual biology lesson: An eye-tracking-based approach. Learning and Instruction, 90, 101867.

10. Джураева, Д. (2023). Обучение методам эффективного использования виртуальных лабораторий в химии // Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 2(15), 16-19.

11. Городенская, А. С. (2021). Самостоятельная работа учащихся по химии в информационной среде как условие развития их познавательной активности : Дисс. …к.пед.н. - М. - 177с.

12. Martinez, G., Naranjo, F. L., Perez, A. L., Suero, M. I., & Pardo, P. J. (2011). Comparative study of the effectiveness of three learning environments: Hyper-realistic virtual simulations, traditional schematic simulations and traditional laboratory. Physical Review Special Topics-Physics Education Research, 7(2), 020111.

13. Морозов, М. Н., Цвирко, В. Э., Герасимов, А. В., Быстров, Д. И., & Танаков, А. И. (2007). Электронные ресурсы нового поколения по школьному курсу химии // Образовательные технологии и общество, 10(4), 300-312.

14. Шилько, Ж. Н., Пиртань, Д. С., & Белохвостов, А. А. (2021). Использование виртуальной реальности в обучении химии // Вестник науки и образования, 12-2 (115), 8-10.

15. Макаренко, Т. В. (2020). Учебный химический элемент с основами синтеза: учебно-методический комплекс для специальности 1-31 01 01 02 – «Биология» (научно – педагогическая деятельность) / сост. Т.В. Макаренко ; Гомельский государственный университет имени Ф.Скорины. - Гомель : ГГУ имени Ф. Скорины. – 202 с.

16. Tüysüz, C. (2010). The Effect of the Virtual Laboratory on Students' Achievement and Attitude in Chemistry. International Online Journal of Educational Sciences. 2(1), 37-53.

17. Баяндин, Д. В. (2015). Реализация концепции полнофункциональной предметно-ориентированной среды обучения // Образовательные технологии и общество, 18(4), 574-601.

18. Magin, D., & Kanapathipillai, S. (2000). Engineering students' understanding of the role of experimentation. European journal of engineering education, 25(4), 351-358.

19. Evans, K. L., Yaron, D., & Leinhardt, G. (2008). Learning stoichiometry: a comparison of text and multimedia formats. Chemistry Education Research and Practice, 9(3), 208-218.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мещанова А.Г., Илюбаева Г.К., Шейко Т.А. Химия сабағында NIS LAB виртуалды лабораториялық жұмыстарды пайдалану арқылы студенттердің білім сапасын арттыру. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2024;(1):75-86. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2024-97-1-75-86

For citation:


Meshchanova A.G., Ilyubaeva G.K., Sheiko T.A. Improving the quality of students' knowledge by using NIS LAB virtual laboratory works in chemistry lessons. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2024;(1):75-86. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2024-97-1-75-86

Қараулар: 271


ISSN 2306-5079 (Print)