Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СТУДЕНТТІРДІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС RP-ТЕХНОЛОГИЯСЫ ҚҰРАЛЫ АРҚЫЛЫ ОҚУ ӘРЕКЕТІН ӨЗ ДІГІНЕН ҰЙЫМДАСТЫРУЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Қазақстанның педагогикалық білім беру саласын модернизациялаудың ерекшеліктері, қазіргі педагогтың кәсіби құзыреттілігі жөнінде жазылған. Зерттеу жұмысында негізгі мәселелер көрсетіліп, студенттердің оқу әрекетін өзіндік ұйымдастырудың қажеттілігі және оның өзектілігі дәлелденген. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің негізіне өз әрекетін жоспарлай алуы, уақытын тиімді пайдалану және жоспарлауы, өз әрекетін өздігінен ұйымдастыруға практикалық тұрғыдан дайындығы жатады.Автор студенттердің өзіндік жұмыстарын, өзара қарым –қатынас RP-технологиялары арқылы ұйымдастыру мәселесін негіздейді, ол «Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі» мамандығының 1- курс студенттеріне «Артпедагогика» пәні бойынша өзіндік жұмыстардың практикалық мысалдарымен расталады.

Автор туралы

Е. Н. Агранович
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

«Бaстaуыштa oқыту пeдaгoгикaсы мeн әдiстeмeсi»
мaмaндығының 1 куpс PhD докторанты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Котова С.С. Самоорганизация учебно-профессиональной деятельности студентов: Монография. - Екатеринбург: Изд-во Рос.го.проф.-пед. ун-та, 2012. - 208 с.

2. История и Математика: мегаисторические аспекты: ежегодник / Отв.ред.: Л. Е. Гринин, А. В. Коротаев. – Волгоград: Учитель, 2016. – 256с.

3. Ишков А.Д. Учебная деятельность студента: психологические факторы успешности: Монография. – М.: Издательство АСВ, 2004.-224стр.

4. Ломин С.А., Осин А.К. Дидактические условия формирования самоорганизации учебной деятельности студентов // Успехи современного естествознания. 2013. № 10. С. 135−136.

5. Новиков А.М., Новиков Д.А. Методология: словарь системы основных понятий. – М.: Либроком, 2013

6. Михневич С.Н. Самоорганизация студентов-первокурсников в период адаптации к обучению в вузе // Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии: сб. ст. по матер. XII межд. науч.-практ. конф. Часть II. – Новосибирск: СибАК, 2012.

7. Зимняя И.А. Педагогическая психология. Учебник для вузов. Изд. второе, доп., испр. и перераб. — М.: Издательская корпорация «Логос», 2000. — 384 с.

8. Словарь практического психолога / сост. С.С. Головин. – Минск, 1998.

9. Левченко Т.А., Агранович Е.Н. Самоорганизация учебной деятельности студентов посредством реализации самостоятельной работы в вузе // Эффективные инструменты современных наук – 2018: сборник XIV Международной научно-практической конференции, Publishing House “Education and Science” Чехия, Прага. - 2018.- 124с., (с.11-16)

10. Козырева О.А. Некоторые аспекты повышения качества педагогического образования при изучении раздела «Общие основы педагогики»// Университетское образование: сборник статей X Международной научно-методической конференции. – Пенза, 2006. – С.91-94.

11. Chng, V.L.L. & Coombs, S.J. (2001). The Application of Self-Organised Learning for Educators and Students in a Knowledge-Based Economy: A Reflective Experience. In C. Montgomerie & J. Viteli (Eds.), Proceedings of ED-MEDIA 2001--World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (pp. 1063-1068). Norfolk, VA USA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). Retrieved on November 16, 2018 from https://www.learntechlib.org/p/8654.

12. Ю.В. Сорокопуд Педагогика высшей школы. - Ростов н/Д: Феникс: Высшее образование, 2011. – 541 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Агранович Е.Н. СТУДЕНТТІРДІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС RP-ТЕХНОЛОГИЯСЫ ҚҰРАЛЫ АРҚЫЛЫ ОҚУ ӘРЕКЕТІН ӨЗ ДІГІНЕН ҰЙЫМДАСТЫРУЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(4):124-130.

For citation:


Agranovich Y.N. SELF-ORGANIZATION OF STUDENTS' EDUCATIONAL ACTIVITY BY MEANS OF INTERACTION RP-TECHNOLOGY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(4):124-130. (In Russ.)

Қараулар: 360


ISSN 2306-5079 (Print)