Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДАҒЫ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада білім берудегі бағалау түрлері қарастырылған. Жалпы білім беретін мектептердегі бағалау мен Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі бағалау жүйесі салыстырмалы зерттелініп, оларға мониторинг жасалынған. Жалпы білім беретін мектептердегі бағалаудың тиімсіз жақтары талқыланған. Қазіргі таңда білім беру жүйесіне енгізетін өзгерістердің бірі ретінде бағалауға қажетті реформалы өзгерістер қажеттілігі талданады. Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделі Білім берудің кіріктірілген бағдарламасына енетін пәндер бойынша оқушының жетістіктерін бағалаудың бірнеше түрлері қамтылғаны нақты деректермен қамтылған.

Автор туралы

Р. К. Измагамбетова
Aбaй aтындaғы ҚaзҰПУ
Қазақстан

«Бaстaуыштa oқыту пeдaгoгикaсы мeн әдiстeмeсi» мaмaндығының 1 куpс PhD дoктopaнты, Пeдaгoгикa жәнe психoлoгия институты

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық/ Оқу-әдістемелік құрал. Астана-2017.- 54 б.

2. «Назарбаев Зиярткерлік мектептері» Дербес білім беру ұйымы, Педагогикалық өлшеулер орталығы «Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» үшін 2015-2016 оқу жылына арналып, құрастырылған «Мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсыныстар»

3. Kelley Burton //Designing criterion-referenced assessment // Faculty of Law Queensland University of Technology, Australia https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1066490.pdf

4. Әбілқасымова А.Е. «Студенттердің іздемпаздығын қалыптастыру» Алматы,1994

5. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық// Оқу-әдістемелік құрал. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ, Астана-2016 ж.

6. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы - 2015 ж.

7. http://moodle.nis.edu.kz


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Измагамбетова Р.К. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДАҒЫ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(4):131-135.

For citation:


Izmagambetova R.K. EFFICIENCY OF THE SYSTEM OF CRITERIA ASSESSMENT OF ACADEMIC ACHIEVEMENTS OF PUPILS OF THE INITIAL CLASSES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(4):131-135. (In Kazakh)

Қараулар: 670


ISSN 2306-5079 (Print)