Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖАЛПЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНЕ ДАЙЫНДЫҒЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жалпы мектеп мұғалімдерінің инклюзивті оқыту жүйесіне дайындығы қарастырылады. Жалпы білім береттін мектепте инклюзивті оқытуды ұйымдастыру кезінде бірқатар қарама-қайшылықтар кездеседі. Осы мәселеде қоғамның әлі де инклюзивті оқыту жүйесін қабылдамауы және жалпы мектеп мұғалімдерінің дайындығының жеткіліксіздігі басым болып отыр. Бұл жағдай мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру тапсырмасымен байланысты. Мұнда шарты түрде бір сыныпта әртүрлі деңгейдегі білімді қажет ететін балалардың оқытылуына, мүмкіндігі шектеулі балалардың мұғаліммен және сыныптастарымен әрекеттестігіне, ата-аналардың өзіндік білім алуға көзқарастарын жатқызуға болады. the teacher and classmates, to self-education.

Автор туралы

Г. Ж. Ержанова
І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
Қазақстан

магистр, аға оқытушы

Талдықорған қ.



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған стратегиялық жоспары. Астана. «Акорда». 2011. № 10 бұйрық.

2. Мaлофеев Н.Н. Зaпaднaя Европa: эволюция отношения обществa и госудaрствa к лицaм с отклонениями в рaзвитии. - М.: Издaтельство «Экзaмен», 2003. - 256 с.

3. Сулейменовa Р.A., Хaкимжaновa Г.Д. Зaрубежный и отечественный опыт включения детей со специaльными нуждaми в общеобрaзовaтельный процесс. Проблемы и пути решения - Aлмaты. - 2001.

4. Бaйтұрсыновa A.A. Қaзaкстaн Республикaсындa мүмкіндіктері шектеулі бaлaлaрды жaлпы білім беру үрдісіне қосу проблемaры. Мaт. межд. нaучно-прaкт. конф. «Современные нaучные исследовaния молодых ученых: проблемы, пути их решения и идеи». Aстaнa. Aстaнa - Турaн университет. 2007.

5. Toby Brandon & Joyce Charlton. The lessons learned from developing an inclusive learning and teaching community of practice. International Journal of Inclusive Education. 2011. 15. № 1. Pp. 165 - 178

6. Айдарбекова А.А., Ермекбаева Л.Х., Дербисалова Г.С., Самигулина З.Р. Формирование социальной компетентности детей с ограниченными возможностями, обучающихся в инклюзивной (интегрированной) среде. Методические рекомендации. Алматы, 2015 - 59 с.

7. Anke de Boer , Sip Jan Pijl & Alexander Minnaert. Regular primary schoolteachers’ attitudes towards inclusive education: a review of the literature. International Journal of Inclusive Education. 2011. 15. № 3. Pp: 331-353


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ержанова Г.Ж. ЖАЛПЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНЕ ДАЙЫНДЫҒЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(4):164-171.

For citation:


Yerzhanova G.Zh. PREPARATION OF TEACHERS OF SECONDARY SCHOOLS FOR INCLUSIVE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(4):164-171. (In Kazakh)

Қараулар: 371


ISSN 2306-5079 (Print)