Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«ИВАН ГРОЗНЫЙ» АТАУЛЫ Ю.Н. ГРИГОРОВИЧ БАЛЕТІН ТАЛДАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада «Иван Грозный» атаулы балеттің хореографиясын талтау ұсынылады. Би лексикасы және оның мағынасы бөлек эпизодтарда, кейіпкерлер қасиеттерімен байланысында сипатталады. Кеңес және ресейлік өнертанушылар, Ю. Григоровичтің балеттерін зерттеген театр сыншыларының шығармаларынан үзінділер берілген. Ғалымдардың алдыңғы тәжірибесіне сүйеніп, автор спектакльдің әрбір бөлігіне тәуелсіз қорытынды жасауға тырысады. Бұдан басқа, балеттің музыкалық негізін құрудың тарихи негіздері қарастырылады. С.С. Прокофьевтің музыкасын таңдаған және бейімдеген композитор М. И.Чулакидің рөлі атап өтілді.

Автор туралы

И. Р. Аухадиев
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Өнертану магистрі

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Нестьев И.В. Жизнь Сергея Прокофьева. М.: Советский композитор, 2-е перераб. и доп. изд., 1973. - 662 с.

2. Ванслов В.В. Статьи о балете. Музыкально-эстетические проблемы балета. Л.: Музыка, 1980. - 192 с.

3. Володченков Р.Г. Творческие принципы балетмейстеров советской хореодрамы (на примере спектаклей хореографов поколения 1960-80-х годов) // Известия Самарского научного центра Российской академии наук. Самара: Самарский научный центр Российской академии наук, т. 17, №1, 2015. - 243‒249 с.

4. Гаевский В.М. Дивертисмент. Л.: Искусство, 1981. - 383 с.

5. Львов-Анохин Б.А. Владимир Васильев. М.: ЗАО Изд-во Центрполиграф, 1998. - 430 с.

6. Смирнов И.В. Искусство балетмейстера: Уч. пособие для студентов культ.-просвет. фак. вузов культуры и искусств. М.: Просвещение, 1986. - 192 с.

7. Соколов-Каминский А.А. Советский балет сегодня. М.: Знание, 1984. - 112 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аухадиев И.Р. «ИВАН ГРОЗНЫЙ» АТАУЛЫ Ю.Н. ГРИГОРОВИЧ БАЛЕТІН ТАЛДАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(4):189-194.

For citation:


Auhadiyev I.R. ANALYSIS OF BALLET «IVAN THE TERRIBLE» BY YURI GRIGOROVICH. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(4):189-194. (In Russ.)

Қараулар: 530


ISSN 2306-5079 (Print)