Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОО ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАРЫНЫҢ БІТІРУШІ КУРС СТУДЕНТТЕРІНІҢ АКТ САУАТТЫЛЫҒЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада педагогикалық бағыттағы мамандықтардың бітіруші курс студенттерінің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар сауаттылығын анықтау бойынша жүргізілген сауалнама нәтижелері берілген. Бітіруші курс студенттерінің АКТ түрлері туралы білімдері мен оларды оқу ҥдерісінде және педагогикалық практикаларда қолдану жиілігі анықталды. Студенттердің АКТ білімдері мен біліктерін қалыптастыруда 4-курста өтілетін «IT құралдарын пайдалану практикумы» пәнінің рөлі нақтыланды. Сауалнамаға қатысқан студенттердің көбі интернет, e-mail, фотокопия, компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, PowerPoint және слайдтарды қолданатындары туралы жауап берді. Сонымен қатар, сауалнама нәтижесінде жоғарыда аталған ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың кейбірімен таныс емес және мүлде қолданбайтын да студенттер бар екені белгілі болды.

Авторлар туралы

Э. А. Кырбасова
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

докторант

Алматы



С. М. Кеңесбаев
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Алматы



Г. У. Дюскалиева
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

б.ғ.д., профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Бейсенова Ә.С., Алиев М.Д. Мультимедиалық технологияны оқыту үрдісінде қолдану мұмкіндіктері. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң Хабаршысы «Педагогика ғылымдары» сериясы, №3 (59). – 2018. – 145-149 б.

2. Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері: // Авт. ұж.: Е.Ы.Бидайбеков, В.В.Гриншкун, Г.Б.Камалова, Д.Н.Исабаева. Б.Ғ.Бостанов/ Оқулық. – Алматы, 2014. – 352 б.

3. Ахметова Г.С. Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқу үрдісінің тиімділігін арттыру. Алматы технологиялық университетінің хабаршысы. №2. – 2014. С. 91-93.

4. Digital transformation a framework for ICT literacy. A Report of the international ICT Literacy Panel. 2002

5. Miljko A. ICT literacy in the humanities and social sciences: course‘s content characteristics and integration models. PhD thesis. 2017

6. Оқушылардың IT-құзыреттері ICILS халықаралық зерттеуі. Жинақ. - Астана: «Ақпарттық-талдау орталығы» АҚ, 2016. - 254 бет. ISBN 978-601-280-763-9

7. Международные исследования объективно оценивают школьное образование в Казахстане. Официальный веб-сайт МОН РК. 12.09.2018. http://edu.gov.kz/m/news/detail.php?ELEMENT_ID=3087

8. Исимбаев Е.Т. ИКТ в системе повышения квалификации: опыт, состояние и перспективы. Учительский журнал. Информационно-методический бюллетень филиала акционерного общества «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Акмолинской области». №1. – 2017. – С. 3-4.

9. Кырбасова Э.А., Дюскалиева Г.У., Кеңесбаев С.М. Оқыту мен оқуды жетілдіруде ақпараттық коммуниациялық технологияны қолдану. Қазмемқызпу, «Жаратылыстану: химия, биология, география, биотехнология, экология салаларындағы ғылым мен білімнің заманауи даму процестері» Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. Алматы қ., 25-26 қараша 2016 ж. 356-359 б.

10. Орынтаева Ж.А. Білімді ақпараттандыру және оның болашақ мұғалімдерді дайындаудағы әсері. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. 2017. – № 6 (72). – 19-23 б.

11. Majid Zare Bidaki, Najmeh Mobasheri Teachers‘ Views of the Effects of the Interactive White Board (IWB) on Teaching. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 83 (2013) 140 – 144.

12. Abd Mutalib E., Azelin M.N., Hezlina M.H., Razol M.A., Zullina H.S. E-Books as textbooks in the classroom. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 47 (2012). Р. 1802 – 1809.

13. Якунин А.Ф. Информационно-коммуникационные технологии и цифровая грамотность педагога. Вестник Таганрогского института А.П.Чехова. 2016. С. 468-471


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кырбасова Э.А., Кеңесбаев С.М., Дюскалиева Г.У. ЖОО ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАРЫНЫҢ БІТІРУШІ КУРС СТУДЕНТТЕРІНІҢ АКТ САУАТТЫЛЫҒЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):7-11.

For citation:


Kyrbassova E.A., Kenesbayev S.M., Dyuskalieva G.U. ICT LITERACY OF STUDENTS OF GRADUATES OF PEDAGOGICAL SPECIALTY OF UNIVERSITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):7-11. (In Kazakh)

Қараулар: 563


ISSN 2306-5079 (Print)