Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОБА УНИВЕРСИТЕТТЕ СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жоғары кәсіптік білім алу кезеңінде жобалық оқыту технологиясын енгізу практикасына байланысты сҧрақтар қарастырылады. Жҧмыстың мақсаты - Ақтӛбедегі Қазақ-Орыс халықаралық университетіндегі жобалар шеңберінде студенттердің ғылыми-зерттеу жҧмыстарын жҥргізу әдістемесі мен оқыту әдістерін тексеру. Жобаны іске асырудың негізгі кезеңдері және оқу әдісі ретінде қолданудың мақсаттылығы зерттелінді және талданды. 2017-2018 жж. және 2018-2019 жж. студент-проектанттардың жеке және топтық жҧмысының практикалық нәтижелері бағаланған.

Зерттеулер студенттердің кәсіптік және жеке, сондай-ақ кәсіпкерлік қҧзыреттіліктерін қалыптастырудың тиімділігін арттыру арқылы білдірілген, жобалық оқыту технологияны қолданудың дҧрыс нәтижесін анықтады. ҚОХУ негізіндегі бизнес-жобалар шеңберінде жобалық оқытудың интеграцияланған аумағын дамыту келешегі қарастырылады(жайын ӛсіретін цехының қҧру мысалында),бҧл жалпы болашақ мамандардың ӛндірістегі бейімделу кезеңін қысқартуға мҥмкіндік беретін бейімделу қасиеттерін және шығармашылығын дамытуға ықпал етеді.

Жоғары оқу орнының техникалық мамандықтарының студенттері ҥшін қауіпсіз іс-әрекет мәдениеті, ауыз судың сапасы, аквакультуралы балық шаруашылығы мәселелерін зерттеу аясындағы ғылыми-зерттеу жобаларының негізгі сатыларын ҧйымдастыру және жҥргізуге әдістемелік ҧсыныстар кӛрсетілді.

Жоғарғы оқу орындарында жобалық технология пайдалануы студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуда академиялық кӛрсеткіштеріне оң әсерін ескере отырып дәлелденді.

Авторлар туралы

О. В. Гришаева
Қазақ-Oрыс халықаралық университеті
Қазақстан

б. ғ. к.

Ақтӛбе қ.



К. Б. Калиева
ЖШС «Ақтөбехимкомбинат Кели»
Қазақстан

х. ғ. к

Ақтөбе қ.



Н. В. Иваницкая
Қазақ-Oрыс халықаралық университеті
Қазақстан

ф-м. ғ. к.

Ақтөбе қ.



Әдебиет тізімі

1. Боков Л.А., Катаев М.Ю., Поздеева А.Ф. Технология группового проектного обучения в вузе как составляющая методики подготовки инновационно-активных специалистов// Современные проблемы науки и образования. – 2013. – № 6. – с. 61.

2. E-Learning. – URL: https://e.edu.kz/ru/teacher.html (дата обращения 28.01.2019 г.)

3. Государственная программа развития образования Республики Казахстан на 2011-2020 годы // Adilet. – URL: http://edu.resurs.kz/elegal/programma-2011-2020 (дата обращения 28.01.2019 г.)

4. Электронное обучение: руководство по применению и внедрению в вузе/ Под ред. О.Зубиковой, Г.Исмуратовой, О.Куфлей, Н.Суеркуловой, И.Ястребовой. – Костанай: ТОО «Центрум», 2016. – 147 с.

5. Калиева К. Б., Гришаева О. В., Иваницкая Н. В. E-Learning как эффективная форма организации учебного процесса при использовании проектной технологии обучения в высшем учебном заведении// Современная психология и педагогика: проблемы и решения: сб. ст. IV межд. науч.-практ. конф. №4(3). –Новосибирск: СибАК, 2017. – С. 18-23

6. Бредихина Т. Проектная деятельность КРМУ: от облачных технологий до аквакультур// Актюбинский Вестник. – Актобе, 2018. - № 11 - С.18-19.

7. Яриков В.В. Обучающий тренажер как средство контроля знаний при компьютерном обучении// Вестник Марийского государственного университета. – Йошкар-Ола, 2010. – С. 2019- 220.

8. Векслер В.А., Рейдель Л.Б. Интерактивные тренажеры и их значение в учебном процессе// Педагогические науки. – 2016. – № 41-1. – URL: http:// novainfo.ru/article/4403 (дата обращения 28.01.2019 г.)

9. Дудышева Е.В., Макарова О.Н. Дистанционные бизнес-проекты в практико-ориентированной подготовке студентов педагогического вуза// Решетневские чтения, 2014. – URL: https://cyberleninka.ru/article/v/distantsionnye-biznes-proekty-v-praktiko-orientirovannoy-podgotovke-studentov-pedagogicheskogo-vuza (дата обращения 28.01.2019 г.)

10. Мазуркин П.М. Основы научных исследований. – Йошкар-Ола: ООП ГОУВПО «Марийский государственный университет, 2006. – 240 с.

11. Полат Е.С., Бухаркина М.Ю. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования. – М., 2010. – С. 219-220.

12. Alink Ch. O., Berg H. van den. Project-Led Education (PLE)// University of Twente, 2013. – URL: https://www.utwente.nl/en/ces/celt/publications/20130820-ple-final.pdf (дата обращения 28.01.2019 г.)

13. Fernandes S., Mesquita D., Flores M. A., Lima R. М. Engaging Students is Learning: Findings from a study of Project-Led Education// European Journal of Engineering Education. 2014. Vol. 39. No. 1. P. 55-67. – URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03043797.2013.833170 (дата обращения 28.01.2019 г.)

14. Vitorino M. J. Project-Led (PLE) no ensino da Multimedia: Papel do Professor e Papel do Aluno// Universidade de Lisboa. Relatório de Prática de Ensino Supervisionada. - Lisboa, 2013. – 136 р. – URL: http://repositorio.ul.pt/bitstream/10451/9134/1/ulfpie044631_tm.pdf (дата обращения 28.01.2019 г.)

15. Сафонова К.И., Подольский С.В. Проектная деятельность студентов в вузе: принципы отбора проектов и критерии формирования проектных групп// Журнал. Общество: социология, психология, педагогика, 2017. – URL: https://cyberleninka.ru/article/n/proektnaya-deyatelnost-studentov-v-vuze-printsipy-otbora-proektov-i-kriterii-formirovaniya-proektnyh-grupp (дата обращения 28.01.2019 г.)

16. Петухова Е.А., Кравченко Г.В. Использование метода проектов в обучении студентов вуза средствами информационных технологий// Ученые записки. Электронный журнал Курского государственного университета. – Курск, 2017. – URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-metoda-proektov-v-obuchenii-studentov-vuza-sredstvami-informatsionnyh-tehnologiy (дата обращения 28.01.2019 г.)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Гришаева О.В., Калиева К.Б., Иваницкая Н.В. ЖОБА УНИВЕРСИТЕТТЕ СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):12-18.

For citation:


Grishayeva O.V., Kaliyeva K.B., Ivanitskaya N.V. PROJECT AS A MODERN TECHNIQUE OF TEACHING UNIVERSITY STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):12-18. (In Russ.)

Қараулар: 556


ISSN 2306-5079 (Print)