Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ МАЗМҦНЫ – БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ НЕГІЗІ

Толық мәтін:

Аннотация

Жоғары білім берудегі географиялық білім мазмҧнын жаңарту қажеттілігі білімді бағалаудың критерийлерін ескерумен байланысты. Бҧл критерийлер білім берудің нәтижесін тек білім және дағдылармен ғана байланыстырмай, білім алушылардың ӛмірдегі әр тҥрлі мәселелерді шешу білу қабілетілігімен ҧштастырады (ӛмірлік дағдылар мен қҧзыреттіліктерді). Зерттеуде географиялық білім мазмҧнын қалыптастыру оның ғылымилығымен; пәнаралық байланыстарымен; гуманизациялау принципке сәйкестігімен; жаһандылылық пен аймақтылық; экологияландыру; проблемалық; жҥйелілік және тҧтастылық ҧстанымдар мен ережелердің тҧрғысынан қарастырылған. Қазақ ҧлттық қыздар педагогикалық университетінің география және туризм кафедрасының миссиясы халықаралық тәжірибені ескере отырып оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми, тәрбие және инновациялық процестердің бірлігі негізінде студенттерге географиялық білім беруді қамтамасыз ететін ғылыми, педагогикалық, ҧйымдастырушылық және әдістемелік жағдайларды қамтамасыз ету болып табылады. Осыған байланысты география және туризм кафедрасының мақсаты географиялық білім беру, ғылым және ӛндіріс саласында инновациялық қызметті тиімді жҥзеге асыруға қабілетті, динамикалық кәсібилікке, әлеуметтік-кәсіби қҧзыреттілікке ие білікті географтар мамандарды даярлау.

Автор туралы

К. Н. Мамирова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., профессор м.а.



Әдебиет тізімі

1. Международная хартия географического образования. [электронный ресурс]. – http://www.geokyiv.org/en/component/k2/item/123-international-charter-on-geographical-educatio.

2. Kozlova E.P.Geography.Textbook. Orenburg. 2002.

3. Fengtao Guo, Joseph Lane, Yushan Duan, Joseph P. Stoltman. Sustainable Development in Geography Education for Middle school in China. //Sustainabilty 2018,10,3896; doi:10/3390/sul10113896.

4. Хуторской А.В. Определение общепредметного содержания и ключевых компетенций как характеристика нового подхода к конструированию образовательных стандартов. Компетенции в образовании: опыт проектирования: сб. науч.тр. /под ред. А.В.Хуторского. – М.: Научно-внедренческое предприятие «ИНЭК», 2007. стр.12-14.

5. Терещенко Т.А. Международная хартия географического образования и подготовка географов в Казахстане // География в школах и вузах Казахстана.№6,2018,стр.3-5.

6. Мамирова К.Н., Алимова Н.С. Географическое образование и вопросы подготовки географов в педагогическом вузе // География в школах и вузах Казахстана.№1,2018, стр.3-5.

7. Ivleva M.I. Historical heritage in high school: the perspectives of eco philosophical approach. Cб. межд.конф. Природное и культурное наследие: междисциплинарные исследования,сохранение и развитие. СПб.: РГПУ им. А.Герцена. 2016. с. 201-204.

8. Ilinskiy S.V., Mosin V.G. The problems of the study of the world heritage in the modern school. Cб. межд. конф. Природное и культурное наследие: междисциплинарные исследования,сохранение и развитие. СПб.: РГПУ им. А.Герцена. 2016. с. 204-206.

9. Harvey F. (2015) A primer of GIS: Fundamental geographic and cartographic concepts. – Guilford Publications. 23-25 p.

10. International Geographical Union (2017) "Geography, Culture and Society for Our Future Earth". 2-3 p. http://www.cnfg.fr/wp-content/uploads/2017/12/Charter_2016-IGU-CGE_May_9.pdf.

11. Kish, George (2002) "International Geographical Union: A Brief History" GeoJournal 26, No. 2:224-228

12. https://geographyofrussa.com/osnovnye-modeli-universitetskoi-geografii-v-stranax-mira.

13. T. Gayatri, H. Soegiyanto and P. Rintayati. Development of Contextual Teaching Learning-Based Audio Visual Adobe Flash Media to Improve Critical Thinking Ability of Geography Learning at Senior High School. 1st UPI International Geography Seminar 2017 IOP Publishing/ IOP Conf. Series: Earth and Environmental Science 145 (2018) 012004

14. Мамирова К.Н. Реализация компетентностного обучения посредством учебника. «Вестник Академии педагогических наук Казахстана», №3, 2010, с. 9-11.

15. Мамирова К.Н. Образовательная, научно-инновационная и социальная деятельность кафедры географии Казахского государственного женского педагогического университета. Журнал «География и экология 21 века». № 6, 2013, с. 21-23.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мамирова К.Н. ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ МАЗМҦНЫ – БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ НЕГІЗІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):25-32.

For citation:


Mamirova K.N. CONTENT OF GEOGRAPHIC EDUCATION AS A BASIS FOR PREPARING FUTURE EXPERTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):25-32. (In Russ.)

Қараулар: 427


ISSN 2306-5079 (Print)