Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БЕЙІНДІК ОҚЫТУДА ХИМИЯНЫ ОҚУҒА МОТИВАЦИЯНЫ АРТТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада «Химия өмірімізде» атты элективті курсты енгізу процесінің зерттеу нәтижелері келтірілді. Зерттеу мақсаты – химияны оқуға қызығушылық пен оқу үлгерімін арттыру, мамандықты таңдауға көмек беру. «Химия өмірімізде» атты элективті курсты ендіру нәтижесінде оқушылардың химия пәніне қызығушылығының артқаны баяндалды. Осы элективті курс арқылы оқушылардың танымдық және өзін-өзі тану мотивтері дамыды. Сонымен қоса мотивация деңгейі артты. Оқу-зерттеушілік әрекет оқушының оқу және жалпы істерінің сәтті орындалуы үшін қажет. Элективті курстарды оқыған балалар сабақтарға белсенді қатысағынын керуге болады. Оқушылардың оқуға қызығушылықтарының қалыптасу деңгейі анықталды.

Авторлар туралы

А. Т. Дюсекеева
Е.А.Бӛкетов атындағы Қарағанды Мемлекеттік университеті
Қазақстан

химия ғылымдарының кандидаты

Қарағанды қ.



А. Т. Кездикбаева
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды Мемлекеттік университеті
Қазақстан

химия ғылымдарының кандидаты

Қарағанды қ.



М. А. Алтыбаева
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды Мемлекеттік университеті
Қазақстан

6М011200 – Химия мамандығы 2 курс магистранты

Қарағанды қ.



Әдебиет тізімі

1. Абдыкаримов Б.А., Мамерханова Ж.М., Соколова М.Г. Методическое пособие к изучению курса «Педагогика профильного обучения». – Караганда, 2007. – 243 с.

2. Садыков Т.С., Абылкасымова А.Е. Методология 12-летнего образования. Уч. пособие. – Алматы: НИЦ «Fылым», 2003 – 164 с.

3. Мамонтова Т.С., Ермакова Е.В, Кашлач И.Ф. Организация предпрофильной и профильной подготовки старшеклассников // Вестник ЮУГУ: Серия Образование, 2016. – том 8 - №1. – С. 34-43.

4. Hana Crnactova, Milada Tepla, Lenka Crnactova. Teaching with Mysteries Incorporated in the Czech Republic. Chemistry, 2016. Issue No.107 - p.13.

5. Даутова О.Б. Самоопределение личности школьника в профильном обучении: Учебно-методическое пособие для учителей / Под ред. А.П. Тряпицыной. – СПб.: КАРО, 2006. – 352 с.

6. Чистякова С.Н. Проблемы и риски самоопределения старшеклассника в выборе профиля обучения // Профильная школа, 2004. №5. С. 5-10.

7. Воронина Г.А. Элективные курсы алгоритм создания, примеры программ: практическое руководство для учителя. М.: Айрис-пресс, 2006. – 128 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Дюсекеева А.Т., Кездикбаева А.Т., Алтыбаева М.А. БЕЙІНДІК ОҚЫТУДА ХИМИЯНЫ ОҚУҒА МОТИВАЦИЯНЫ АРТТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):53-57.

For citation:


Dyusekeeva A.Т., Kezdikbayeva A.Т., Altybayeva M.A. INCREASING MOTIVATION TO LEARNING CHEMISTRY IN PROFILE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):53-57. (In Russ.)

Қараулар: 430


ISSN 2306-5079 (Print)