Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Химияны оқытуда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту негізінен оқу тапсырмасын толық дербес орындау сипаты тән, оқушының зерттеу жұмысы оқушының саналы тҥрде қабылдай алатын кезеңдері бойынша іске асатын зерттеу әдісін қолданумен байланысты.

Оқушылардың шығармашылық әрекеттерін қалыптастырудың негізгі құралы шығармашылық есептер шығару болып келеді. Шығармашылық есептер мына педагогика-психологиялық талаптарға жауап береді: шарты ашық, мазмұны полипәнді, шешу жолдары көп нұсқалығы, оқушылардың шешуіне қолжетімділігі, химия курсымен байланыстылығы, олардың қызығушылығына сәйкестігі және ынтымақтастыққа бағытталғандығы. Аталған талаптар шығармашылық ҥрдістің мазмұндылық, тұлғалық және коммуникативтік қабілетін ескереді.

Есептерді құрастыру кезінде оқушылар арасында кең тараған, эксперименттік жұмыстар кезінде анықталғандай жете түсінбеген химиялық көзқарасты қолдануға болады.

Химияны оқытуда оқушылардың шығармашылық әрекет тәжірибесін қалыптастыру нәтижесі педагогикалық эксперимент арқылы дәлелденген.

Авторлар туралы

А. Б. Жамбулбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті,
Қазақстан

М011200-Химия мамандығының 2 курс магистранттары

Алматы



Г. Е. Жұмахан
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті,
Қазақстан

М011200-Химия мамандығының 2 курс магистранттары

Алматы



Ж. К. Қуанышева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті,
Қазақстан

п.ғ.к., аға оқытушы

Алматы



Әдебиет тізімі

1. ҚР Президентінің «Қазақстан-2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы

2. Biljana Tomasevic and Dragica Trivic . Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide? Chem. Educ. Res. Pract., 2014, 15, 239-252

3. Бекішев Қ., Мұқанова А. , Нұрахметов Н. Шығарылған химия есептері: 10 сынып - А. : Өнер, 2009. - 92с.

4. Бекішев Қ. Аудандық химиялық олимпиада есептері. «Қазақ университеті». 2018

5. Тугелбаева Л.М. және т.б. Қолданбалы химия курсы. Қазақ университеті, 2017

6. Рыскалиева Р.Г., Ашкеева Р.К., Тугелбаева Л.М. Прикладная химия. Алматы: Қазақ университеті, 2016

7. Жұмбақталған химиялық олимпиада есептері [Текст] : оқу құралы / Қ. Бекішев, Г. Бердібек; Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті. Алматы : Қазақ университеті, 2014. - 104 б.

8. Көгісов С.М. Химиядан сапалық есептер мен тестік тапсырмалар жинағы: Оқу құралы. – Ақтөбе: ЖК С.Т.Жанәділов, 2017. - 272 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жамбулбаева А.Б., Жұмахан Г.Е., Қуанышева Ж.К. ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):62-68.

For citation:


Zhambulbaeva A., Zhumakhan G., Kuanysheva Zh. THE PROBLEM OF THE FORMATION OF CREATIVE ACTIVITY IN STUDENTS IN TEACHING CHEMISTRY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):62-68. (In Kazakh)

Қараулар: 405


ISSN 2306-5079 (Print)