Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастырудың кейбір аспектілеріне байланысты зерттеу нәтижелері беріледі. Сонымен қатар математикалық сауаттылық ҧғымының жҧмыс анықтамасы келтіріледі. Зерттеу нәтижелері бойынша математикалық сауаттылықтың тӛрт компоненті анықталды. Математикалық сауаттылықтың әрбір компонентінің қалыптасуы оның қҧрылымдық белгілерімен анықталады.Бірінші компоненттің белгілері-бағдарламалық арнайы және жалпы оқу танымдық білімдерді, оқу іс-әрекетінің дағдылары мен тәсілдерін, оқу әдістерін меңгеру. Екінші компонент математикалық объектілерді, қарым-қатынастарды, іс-әрекеттерді жылдам және кең жалпылау, ойлау процесін еркін қайта қҧру, тура ойдан кері жҥріске ауыстыру, дәйекті, дҧрыс, бӛлшектелген логикалық ойлау, математикалық материалды формальды қабылдау, есеп қҧрылымы қабілеттерімен анықталады. Ҥшінші компоненттің белгілері-математика тілінде мәселелерді, шешу нәтижелерін және т. б. тҧжырымдау және жазу қабілеті. Тӛртінші компонент ӛмірлік жағдайларда алдыңғы компоненттерді іске асырудан кӛрінеді.

Авторлар туралы

М. И. Есенова
Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті
Қазақстан

п.ғ.к., профессор

Алматы



Ш. К. Абуева
Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті
Қазақстан

6М010900-Математика мамандығының магистранты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Evtykhova N.M. K voprosy o funktsional‘noi matematicheskoi gramotnosti buduchego uchitelya nachal‘ykh klassov. (On the issue of functional mathematical literacy of a future primary school teacher) // Scientific-methodical electronic journal "Concept". 2015. #. 9. P.81–85. - URL: http://e-koncept.ru/2015/95033.htm (in Russ.)

2. The main results of the international study 2012.-Astana. RGKP "National Center for Educational Statistics and Evaluation of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan", 2014.

3. Krupnik S.A. Functional literacy / S.А. Krupnik, V.V. Matskevich. - M .: Pedagogy, 2010.

4. International Program for the evaluation of educational achievement of students (2012) [Electronic resource] - Access Mode: http://www.oecd.org/pisa/

5. Leading Math Success: The Report of the Expert Panel on Student Success in Ontario, 2004.

6. Yessenova M. Osobennosti podgotovki studentov k formirovaniyu uchebno-poznovatelnyh umenii uchashihsya". Diss. na soisk. uch. stepeni k.p.n. - Almaty, 1987 / "Features of students‘ preparation for the formation of educational and cognitive abilities of students". Diss. on the app. for a sc. deg. of c.p.sc., Almaty, 1987 (in Russ.)

7. Kalkabekova S. Metodika ispolzovaniya v sochetanii traditsionnyh i innovacionnyh metodov pri obuchenii matematike. Diplomnaya rabota. Almaty, biblioteka KazGosJenPU, 2018. / Methods of using traditional and innovative methods in combination in teaching mathematics. Diploma thesis. Scientific supervisor Prof. Essenova M.I. Almaty: KGZhPU library, 2018 (in Russ.)

8. Yessenova M., Amalbekova L. The essence of the concept "mathematical literacy". Bulletin of the Kazakh State Women's Teacher Training University. 2016. №1(61). 48-52.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Есенова М.И., Абуева Ш.К. МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):86-91.

For citation:


Yessenova M.I., Abueva Sh.K. METHODICAL FEATURES OF THE FORMATION OF MATHEMATICAL LITERACY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):86-91.

Қараулар: 696


ISSN 2306-5079 (Print)