Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада орта білім берудегі жаңартылған бағдарлама мазмұнына сәйкес «Математика» пәнін оқытудағы проблемалар қарастырылған. Сондай-ақ, мақала бүгінгі заманауи талапқа сай әрбір педагогтың кәсіби өсуіне жол ашады. Мұғалім өз тәжірибесінде жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді қолданып, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыруды көздейді. Осы мақалада функционалдық сауаттылықты дамытуға байланысты, тапсырмалар берілген, мҧнда оқушылардың жеткен нәтижелерін саралайтын тәсілдер жайлы айтылады. Мұғалімдерге арналған жаңартылған бағдарлама мазмұнындағы ерекшеліктер көрсетіледі. Мақала жаңа инновациялық даму бағдарламасымен қызыға айналысатын мектеп, колледж мұғалімдеріне және білім бақармасының мамандарында көмегін тигізеді.

Автор туралы

Б. Ө. Сейдазым
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6М010900-Математика мамандығының магистранты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Ы.Алтынсарин атындағы Ҧлттық білім академиясы. Әдістемелік нұсқаулық. «TIMSS және PISA халықаралық зерттеулеріне оқушыларды дайындау бойынша тапсырмалар жинағы». Астана, 2016.

2. Құсайынов А.К. Әлемдегі және Қазақстандағы білім сапасы. Монография. Алматы, 2013

3. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстанның үшінші жаңғырту: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» Қазақстан халқына Жолдауы, 2017 жылғы 31 қаңтар.

4. Негізгі орта білім деңгейінің 5-9 сыныптарға арналған «Математика» пәні бойынша типтік оқу бағдарламасы. Астана, 2016.

5. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҦ педагогикалық шеберлік орталығы. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Астана, 2016.

6. Қазақстан Республикасы Ұкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың 2012-2016 жылдарға арналған Ұлттық іс-қимыл жоспарын бекіту туралы» қаулысы.

7. Бекмагамбетова Р.К. Формы организации учебной работы: Методическре пособие. А., 2001.

8. Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы. http://www.inform.kz/kz/elbasy-makalasy-bolashakka-bagdar-ruhani-zhangyru_a3016293

9. Қасқатаева Б.Р. Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі. ЖС «Тантеев» баспасы, 2018.

10. Sfard, A. Why mathematics? What mathematics? The Mathematics Educator. 2012. Vol.22. No.1, 3-16.

11. Sullivan, P., & Davidson, A. The role of challenging mathematical tasks in creating opportunities for student reasoning. Conference: Proceedings of the 37th annual conference of the Mathematics Education Research Group of Australasia. Sydney. 2014. 605-612.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сейдазым Б.Ө. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):92-98.

For citation:


Seidazym B.O. FEATURES OF THE ORGANIZATION OF GROUP WORK AT THE LESSONS OF MATHEMATICS IN THE CONDITIONS OF UPDATED CONTENT OF EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):92-98. (In Kazakh)

Қараулар: 437


ISSN 2306-5079 (Print)