Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЛАТЫННЕГІЗДІ ҚАЗАҚ ӘЛІПБИІН МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада қазақ графикасының ауысуына байланысты оны оқыту мәселелері қарастырылады. Қазіргі техниканың қарқынды дамуына байланысты оқыту тәжірибелерінің брлығы дерлік электронды түрде өтетіндігі сөз болады. Оның ішінде электронды оқу құралы арқылы теориялық және тәжірибелік сабақтары беріліп, оларды өз бетінше орындап, өзін-өзі тексеру арқылы игеру жолдары берілген. Сонымен қатар мектепалды даярлық топтары мен бастауыш сынып оқушылары ҥшін де даярланған тҥрлі ойын әдістері арқылы оқыту түрлері де осы мақаладан көрініс тапқан. Бұған қарап, латын әліпбиін игертуде қоғамның барлық мүшелерінің жас ерекшеліктері де ескерілген. Қазіргі білім берудегі ең басты міндет – әркім өзін білім тұрғысынан үздіксіз жетілдіру болатын болса, латын графикасын игеру кезінде зерттеудің бұдан кейін де берері мол болмақ.

Авторлар туралы

Г. И. Салғараева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

тех.ғ.к., профессор

Алматы қ.



Ғ. Б. Шойбекова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

ф.ғ.к., қауымд. проф. м.а.

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Ахмет Байтұрсынов. Тіл тағылымы. – Алматы: Ана тілі, 1992. – 448 б.

2. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2050» стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты». Астана, 2013.

3. Назарбаев Н.Ә. Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру // Егемен Қазақстан. 12.04.2017. №70 (29051).

4. Богоявленский Д. Н. Психология усвоения орфографии. М.: Просвящение, 1966. – 304 с., с.60.

5. Оразбаева Ф. Тіл әлемі. Мақалалар зерттеулер. – Алматы, «Ан арыс», 2009–368 б.

6. Бейсенбекова Г. Оқылым процесі: теориясы мен әдістемесі. – Алматы: ЖШС «Мария», 2003.– 105б.

7. Абдразақова Ф. Қазақ тілін шетелдік студенттерге жазылым әрекеті арқылы үйрету әдістемесі (жоғарғы оқу орындарының филология факультетіне арналған) Канд.дисс. – Алматы, 2003. – 128 б.

8. Жорақпаева М.Д. Ет-сҥт биотехнология бӛлімі студенттеріне қазақ тілін тыңдалым әрекеті арқылы оқыту әдістемесі (Жоғары оқу орындарының орыс бөлімдеріне арналған). Канд.дисс. – Алматы, 2002. – 156б.

9. https://learningapps.org/watch?v=pgdhyt3k318

10. Хадиев Р.М., Багавиева Р.А., Аухадиев И.И., Багавиев Р.Р., К.Р. Хадиев К.Р. Автоматизированный обучающий курс «Татар теле». [http://ito.su/main.php?pid=26&fid=6171&cid=25].

11. Greg Kessler. Technology and the future of language teaching. Foreign Language Annals. 2018; 51: 205-218. Online version: // https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/flan.12318

12. Салғараева Г.И. Латын графикасына көшудегі ақпараттық технологияның мұмкіндіктері /V Халықаралық Түркі Әлемі Зерттеулері. Халықаралық симпозиум, Алматы, 2018, ІІ том, 217-221 бб.

13. Ермекова Т.Н., Шойбекова Ғ.Б. Латын графикасына өтудегі Түркия мен Түркменстан тәжірибесі / V Халықаралық Түркі Әлемі Зерттеулері. Халықаралық симпозиум, Алматы, 2018, ІІ том, 226-231 бб.

14. Оданова С.А. Латын әліпбиіне көшу жағдайындағы Әзірбайжан, Өзбекстан тәжірибелері / V Халықаралық Түркі Әлемі Зерттеулері. Халықаралық симпозиум, Алматы, 2018, ІІ том, 160-163 бб.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Салғараева Г.И., Шойбекова Ғ.Б. ЛАТЫННЕГІЗДІ ҚАЗАҚ ӘЛІПБИІН МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):106-114.

For citation:


Salgaraeva G.I., Shoibekova G.B. METHODS OF TEACHING THE KAZAKH ALPHABET BASED ON LATIN SCRIPT WITH THE USE OF NEW TECHNOLOGIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):106-114. (In Kazakh)

Қараулар: 430


ISSN 2306-5079 (Print)