Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ТІЛГЕ ОҚЫТУДАҒЫ ФОНЕТИКАЛЫҚ БІЛІМНІҢ РӨЛІ (ТІЛДІ ЕМЕС, СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕНУ)

Толық мәтін:

Аннотация

Жұмыста білім алушы-инофондарды орыс және қазақ тіліне оқыту мәселесі сөз болады. Авторлар оқыту барысында грамматикалық материалды игертуден бҧрын дҧрыс сөйлеуге үйрету қажеттілігін алға тартады. Ол үшін фонетикаға, атап айтсақ, дыбыстау, екпін, сингармонизм, интонация мәселелеріне ерекше басымдық беріледі. Мақалада осы мәселелерге қатысты жҥйе қамтылған. Қазақ тілді білім алушыларды орыс тілінің ырғақ заңына негізделген мәнерлі қолданыс арқылы екпінді дұрыс қоюдың инновациялық әдістемесі ұсынылады. Орыс және қазақ тіліндегі оқыту әдістемесін салыстыра, салғастыра отырып екінші тілге үйрету үйлесімділігін анықтауға талпыныс жасау мақаланың өзіндік ерекшелігін айқындайды.

Авторлар туралы

К. Н. Даркулова
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

ф.ғ.к.

Шымкент қ.



Ж. А. Масалиева
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

ф.ғ.к., доцент

Шымкент қ.



Әдебиет тізімі

1. Hülshof, John L. ―The Use of Phonetics in Language Teaching.‖ Monatshefte Für Deutsche Sprache und Pädagogik, vol. 9, no. 10, 1908, pp. 310–313. JSTOR, [Электронный ресурс] — 2019 — Режим доступа: https://www.jstor.org/stable/i30166934

2. Масалиева Ж.А. Қазақ тіліндегі буын үндестігі. Ойын сабақ. ОҚМУ, КО. Шымкент, 2007.

3. Масалиева Ж.А. Дыбыстық құбылыстар – Iзденiс. Гуманитарлық ғылымдар сериясы. – Алматы: ҚР БжҒМ БҒСБК басылымы , 2012. №3. – Б. 98-102

4. Черемисина Н.В. Русская интонация: поэзия, проза, разговорная речь – М.: Русский язык, 1989. – 240 с. 5 Шутова М.Н., Орехова И.А. Фонетический аспект в методике преподавания русского как иностранного. Русистика. 2018. Т.16. №3. С. 261-278 http://journals.rudn.ru/russian-language-studies [Электронный ресурс] — 2019 — Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/v/foneticheskiy-aspekt-v-metodike-prepodavaniya-russkogo-yazyka-kak-inostrannogo

5. Щерба Л. В. Субъективный и объективный метод в фонетике (II.)// Щерба Л.В. Языковая система и речевая деятельность. - М., 1974. - С. 136-140. [Электронный ресурс] — 2019 — Режим доступа: http://www.philology.ru/linguistics1/shcherba-74h.htm

6. 22 стихотворения, чтобы запомнить ударения [Электронный ресурс] — 2019 — Режим доступа: https://www.adme.ru/zhizn-nauka/22-stihotvoreniya-chtob-zapomnit-udareniya-1190710/

7. Масалиева Ж.Б. Просодикалық бірлік //«ЭКСПО – 2017: Ақпараттандыру – қоғам дамуының болашағы» Бектаев оқулары – 2. ОҚМПИ, 2016.

8. Даркулова К.Н. Сопоставительные характеристики интонационных типов казахского и русского языков – Вестник КазНУ им. Аль-Фараби. Сер. Филологическая.– Алматы, 2009.- № 4 (120).- С. 35-38.

9. Турмаханова С.А., Даркулова К.Н., Ахметова Д.М. Фонетические средства синтагматического членения в казахском языке – Альманах современной науки и образования.– Тамбов: Грамота, 2016. №6 (108). С.96-98 [Электронный ресурс] — 2019 — Режим доступа: http://scjournal.ru/articles/issn_1993-5552_2016_6_25.pdf


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Даркулова К.Н., Масалиева Ж.А. ТІЛГЕ ОҚЫТУДАҒЫ ФОНЕТИКАЛЫҚ БІЛІМНІҢ РӨЛІ (ТІЛДІ ЕМЕС, СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕНУ). Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):115-121.

For citation:


Darkulova K.N., Massaliyeva Zh.A. THE ROLE OF PHONETIC KNOWLEDGE IN TEACHING LANGUAGE (LEARN TO OWN A SPEECH, NOT A LANGUAGE). Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):115-121. (In Russ.)

Қараулар: 412


ISSN 2306-5079 (Print)