Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМ-ЛИНГВИСТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ МОДЕЛІН ҚҰРУДЫҢ ПРОБЛЕМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада болашақ лингвист-мұғалімдерді оқыту үдерісінде құзыреттілікті қалыптастыру мәселелерінің кейбір қырлары қарастырылады. Тақырыптың өзектілігі - қоғамда қалыптасқан білім берудің кейбір тәсілдерін іс жүзінде қолдану әдістерін реформалау қажеттілігінен туындайды. Жаңа талаптар оқыту әдісі мен әдістемесіндегі өзгерістерге байланысты. Олар ең алдымен зияткерлік әлеуетке және жан-жақты болу қабілетіне сҥйенеді. Білім алушыларға қатысты инновациялар субъективті және объективті деңгейдегі бірқатар жағдайларға байланысты, онсыз ақпаратпен жұмыс істеу де, өзін-өзі жеке тұлға ету процесі де мүмкін емес. Аталған құзыреттер нақты тұжырымдалған мақсаттар мен міндеттерді оқытушы мен студент орындағанда жүзеге асады. Сонымен қатар олардың бірлескен қызметінің нәтижелеріне байланысты, тәуелді болып табылады.

Авторлар туралы

Ж. К. Мирзабаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті; Абылай хан Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
Қазақстан

аға оқытушы; 6М011900-«Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығының магистранты



Н. М. Могилевская
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
Қазақстан

ф.ғ.к., қауым. профессор



Әдебиет тізімі

1. Message of the President of the Republic of Kazakhstan N.Nazarbayev to the People of Kazakhstan "Strategy Kazakhstan-2050": A new political course of the established state". December 14, 2012. www.akorda.kz.

2. Message of the President of the Republic of Kazakhstan N. Nazarbayev to the People of Kazakhstan. "Growth of Kazakhstan welfare: increase of income and quality of life". October 5, 2018. www.akorda.kz.

3. State Program for Development of Education of the Republic of Kazakhstan for 2011-2020. The official Internet resource of the Ministry of Education and Science of Kazakhstan. http://www.edu.gov.kz/ru

4. Pidkasistyi P.I. (ed.). Pedagogika. M: Vysshee obrazovanie. 2008. - 269 p.

5. Kunanbaeva S.S. Sovremennoe inoyazychnoe obrazovanie: methodologiya i teoriya. Almaty, 2005. - 264 p.

6. Kunanbaeva S.S. Kompetentnostnoe modelirovanie professional‘nogo inoyazychnogo obrazovaniya. Monograph. Almaty, 2014. - 208 p.

7. Savignon, Sandra J. Communicative Competence: Theory and Practice of Learning. The TESOL Encyclopedia of English Language Teaching. Edited by John I. Liontas. 2018. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/9781118784235.eelt0047


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мирзабаева Ж.К., Могилевская Н.М. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМ-ЛИНГВИСТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ МОДЕЛІН ҚҰРУДЫҢ ПРОБЛЕМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):145-148.

For citation:


Mirzabayeva Zh.K., Mogilevskaya N.M. PROBLEM ASPECTS OF BUILDING A COMPETENCE MODEL OF A FUTURE LANGUAGE TEACHER. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):145-148.

Қараулар: 417


ISSN 2306-5079 (Print)