Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУДІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ЖАҢА ПАРАДИГМАЛАРЫ: ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НЕГІЗІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада бәсекеге қабілетті дамыған мемлекеттің сауатты, кәсіби тұрғыдан жан-жақты, рухани дүниесі бай шығармашыл тұлғасын қалыптастыру үшін білім жүйесіндегі қазіргі заманғы жоғары білімнің мақсаты мен басты стратегиялық бағдары қарастырылған. Білім берудегі жаңа парадигмалар, шет тілі мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру, білімге бағытталған мазмұнды құзыретттілік, яғни нәтижеге бағдарланған білім мазмұнына алмастыру қажеттілігі көрсетілген. Шетел тілі пән мұғалімдерін даярлаудың, қарастырып отырған педагогикалық жүйенің сыртқы құраушылары арқылы оқытудың нәтижесін арттыруға бағыттау басты ұстаным. Сонымен қатар, білім беру мекемелеріндегі шетел тілдерін үйрету мәселесі бүгінгі күннің басты міндеттеріне айналып отырғандығы қарастырылады. Жалпы алғанда мақалада, Шет тілінің кәсіби маманы құзыреттілігіне өзінің іс-әрекетін сыни тұрғыдан бағалап, кәсіби құзыреттілікті жетілдіру, оқушылармен дұрыс қарым-қатынас орнықтыра алу қасиеттері де ауқымды көлемде ашылған.

Автор туралы

Қ. Т. Кунесбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6М011900-«Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығының 1 курс магистранты



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан-2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы. Астана, 14 желтоқсан, 2018.

2. Абдыкадырова Ж. Компетенттік әдіс қазіргі шеттілдік білім берудегі педагогикалық теория ретінде // Қазақстан мектептеріндегі шетел тілдері. 2014.

3. Құрманалина Ш.Х., Мұқанова Б.Ж. Педагогика. А., 2017.

4. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. М., 2002.

5. Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. М., 1998.

6. A.Krupchenko, K.Inozemtzeva, E.Prilipko. Professional Development of a Foreign-Language Tertiary Teacher: Competence-Based Approach// Mediterranean Journal of Social Sciences https://www.researchgate.net/publication/290995408_Professional_Development_of_a_Foreign-Language_Tertiary_Teacher_Competence-Based_Approach

7. Коменский Я.А. Великая дидактика // Избранные педагогические сочинения. Т 1. М., 1982. – 356 с.

8. ТутушкинаМ.К. Практическая психология для преподавателей. М.: Информационно-издательский дом «Филинъ», 1997. – 382 с.

9. Валицкая А.П. Философские основания современной парадигмы образования // Педагогика. – 2001− №3. –С. 15-19.

10. Омарова Л.Т. Кредиттік оқыту жҥйесінде студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Караганды. 2008.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кунесбаева Қ.Т. БІЛІМ БЕРУДІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ЖАҢА ПАРАДИГМАЛАРЫ: ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НЕГІЗІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):162-168.

For citation:


Kunesbayeva K.T. NEW PARADIGMS OF EDUCATION IMPROVEMENT: BASED ON FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FOREIGN LANGUAGE TEACHERS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):162-168. (In Kazakh)

Қараулар: 474


ISSN 2306-5079 (Print)