Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ПӘН МЕН ТІЛДІ БІРІКТІРІП ОҚЫТУ ТӘСІЛІН ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҤЙЕСІНДЕ ҚОЛДАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Бҧл мақалада жоғары медициналық білім берудегі пәндік тілдік интеграцияланған оқыту талқыланады. Блум таксономиясын қолдану жоғары кәсіби білім беруді жетілдіруге мҥмкіндік береді, яғни конференциялар мен жобаларға қатысуға, ал білім алушылар мен жоғары оқу орындарының оқытушыларына шет елдердің жоғары оқу орындарымен академиялық білім алмасуларға қосымша мҥмкіндіктер ашады. Мҧндай мҥмкіндіктерді іске асыру ҥшін шет тілінің қҧзыреттіліктерін дамыту қажет. Кҥнделікті шет тілін қолданудың практикалық дағдыларын дамыту, жалпы лингвистикалық, білім беру және кәсіби коммуникативтік қҧзыреттіліктерін меңгеру жҥзеге асады. CLIL білім алушыларға жоғары оқу орынның пәндерін оқу ҥдерісінде шет тілін білуді ҥйренуге мҥмкіндік береді. Ҥйренуге деген осы кӛзқарас оқыту дағдыларын дамытқан кезде оқыту мазмҧнын біріктіреді және тиімді мотивациялық оқытуға ықпал етеді. Осылайша. шет тілін білуге деген сенімін арттырады, қарым-қатынаста тілдік кедергілерді жояды және шет тіліндегі қҧзыреттерді игерудегі деңгейінің ӛсуіне ықпал етеді. Медицина саласының білім алушыларының ағылшын тілінде белгілі бір деңгейге ие болу қажеттілігін және игерілген дағдыларды жетілдіру жолдары қарастырады.

Авторлар туралы

Б. Г. Ташмухамбетов
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
Қазақстан

PhD докторы, доцент м.а.

Шымкент қ.



У. М. Кельдибекова
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
Қазақстан

биология магистрі, оқытушы

Шымкент қ.



Әдебиет тізімі

1. Drubin, David G., Kellogg, Doug R. (2012): ―English as the universal language of science: opportunities and challenges.‖ In: Molecular Biology of the Cell 23 (8), 1399.

2. Wolff, Dieter (2009): ―Content and language integrated learning.‖ In: Knapp, Karlfried, Seidlhofer, Barbara (eds.): Handbook of Foreign Language Communication and Learning. Berlin: Walter de Gruyter, 545–572.

3. Dalton-Puffer, Christiane, Nikula, Tarja, Smit, Ute (eds.) (2010): Language Use and Language Learning in CLIL Classrooms. Amsterdam, Philadelphia: John Benjamins. (Applied Linguistics Series 7.

4. Gavrilova, Elena, Trostina, Kira (2014): ―Teaching English for Professional Purposes (EPP) vs Content and Langauge Integrated Learning (CLIL): The Case of Plekhanov Russian University of Economics (PRUE).‖ In: European Scientific Journal (2), 7–17. Online available at: http://eujournal.org/index.php/esj/article/viewFile/3686/3485 [Last accessed on 12.02.2019].

5. Асанова Г.С. Білім беру жҥйесінде пәндерді кіріктіре оқыту технологиясын пайдаланузаман талабы. http://orleuastana.kz/2017/11/29/bilim-beru-zh-jesinde-p-nderdi-kiriktire-o-y-tu-tehnologiyasy-n-pajdalanu-zaman-talaby/

6. Armstrong, Patricia (2009): Bloom‘s Taxonomy. Issued by: Center for Teaching - Vanderbilt University, Nashville. Online available at: http://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/blooms-taxonomy/ [Last accessed on 12.02.2019].

7. Inglin, Oswald (2013): CLIL‗s little helpers: Tipps and Materialien für den immersiven Geschichtsunterricht. Bern: Hep Verlag.

8. Dale, Liz, van der Es, Wibo, Tanner, Rosie (2010): CLIL Skills. Online available at: http://externalaffairs.ucoz.com/_ld/0/2_CLIL_Skills-def.pdf [Last accessed 12.02.2019].

9. Krummbein, Reitz (2014): „Praxisorientierung in der sozialwissenschaftlichen Hochschulbildung.― In: Rodrian-Pfennig, Margit: Reflexive Lehrforschung an der Hochschule: Partizipations-, Forschungs.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ташмухамбетов Б.Г., Кельдибекова У.М. ПӘН МЕН ТІЛДІ БІРІКТІРІП ОҚЫТУ ТӘСІЛІН ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҤЙЕСІНДЕ ҚОЛДАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):169-174.

For citation:


Tashmukhambetov B.G., Keldibekova U.M. CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED TRAINING IN HIGHER MEDICAL EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):169-174. (In Kazakh)

Қараулар: 449


ISSN 2306-5079 (Print)