СТУДЕНТ СУБЪЕКТІЛІГІНІҢ МАКРОҚҦРЫЛЫМДЫҚ КӨРІНІСІ
Аннотация
Бұл мақалада теориялық талдау негізінде студенттің субъектілік макроқұрылымы қарастырылған. Макроқұрылымның құрамы ұсынылған. Студенттің субъектілік макроқұрылымның компоненттері екі түрге бөлінген: студенттің субъективтілігінің құрылымдық көрінісі, студенттің субъективтілігінің функционалдық көрінісі. Студенттің субъективтілігінің құрылымдық көрінісіне мотивациялық-құндылық, эмоционалдық-еріктілік, когнитивті -құзыреттілік, рефлексивті-реттеушілік компоненттер жатқызылады. Студенттің субъективтілігінің функционалдық көрінісі мазмұнына жеке-шығармашылық, іс-әрекет- болжамдық, ұйымдастырушылық-коммуникативтік компоненттер енгізілген.
Авторлар туралы
А. Д. КариевРесей
аспирант, Педагогика және психология факультеті - Педагогикалық білім беру орталығы
Биробиджан қ.
Т. Б. Байназарова
Қазақстан
п.ғ.к., қауым.проф. м.а.
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Кашлев С.С. Педагогические условия развития субъектности студента в педагогическом процессе вуза // Материалы второй республиканской научно-практической конференции «Университетское образование: от эффективного преподавания к эффективному обучению» (Минск, 1-3 марта 2001 г.). Белорусский государственный университет. Центр проблем развития образования. - Минск: Пропилеи, 2002. - С. 95-102.
2. Мухаметзянова Ф.Г., Зайнутдинов Р.А. Субъектность студента как условие подготовки компетентного педагога-психолога в негосударственном вузе // Казанский педагогический журнал. - 2007. - №3. - С. 49-57.
3. Тырзыу А.М. Педагогические условия формирования субъектности студента музыкального колледжа в музыкально-образовательной деятельности: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. - Воронеж, 2008. – 190 c.
4. Скамницкая Г.П. Мониторинг и оценка формирования субъектной профессиональной позиции у студентов педагогического колледжа. / Г.П. Скамницкая, О.П. Чозгиян // Среднее профессиональное образование. - 2014. - № 2. - С. 24-30.
5. Гришина С.Б. Формирование субъектности студентов на начальном этапе профессиональной подготовки (на примере обучению иностранному языку): автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. - Волгоград, 2005. - 26 с.
6. Ваньков А.Б Психолого-педагогические условия развития субъектности будущего педагога: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. - Тула, 2006. - С. 211.
7. Гвоздева А.В. Интегративно-дифференциальный подход к развитию субъектности студентов вуза в процессе обучения французскому языку: автореф. дис. ... д-р. пед. наук: 13.00.01. - Курск, 2009. - 54 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Кариев А.Д., Байназарова Т.Б. СТУДЕНТ СУБЪЕКТІЛІГІНІҢ МАКРОҚҦРЫЛЫМДЫҚ КӨРІНІСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):189-193.
For citation:
Kariyev A.D., Bainazarova T.B. MACROSTRUCTURAL REPRESENTATION OF THE STUDENT SUBJECTIVITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):189-193. (In Russ.)