Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жеке тұлғада әлеуметтік ұнамды қасиеттердің болуы, қоғамдық мәселелерді шеше алуы, белсенді, шығармашыл болуы қазіргі қоғам сұранысы екендігі айтылады. Бұл - болашақта бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеудің басты міндеттеренің бірі. Сондықтан жастайынан баланың әлеуметтік мінез-құлқын реттеуге назар аударған жөн. Қоғамның мұндай әлеуметтік тапсырысы жеке тұлғаның өзін көрсете білудің, өздігінен кемелденудің, табысты әлеуметтенудің негізі ретінде бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдысын қалыптастыру және оны дамыту мәселесіне аса көңіл бөлу керектігі қарастырылады. Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдылар мен шығармашылық белсенділігін дамыту арқылы қоршаған ортамен өзара іс-әрекеттік үдерісіне, әлеуметке және қоғам сұранысына сай тұлғаны тәрбиелейміз. Әлеуметтік дағдысы жоғары дамыған шығармашыл тұлға дағдарыс кезеңінде, құндылықтарды қайта бағдарлау кезеңінде төтеп беруге және өзінің мінез-құлқын жеке және қоғам игілігіне бағдарлауына мұмкіндік береді.

Авторлар туралы

С. А. Нұржанова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., аға оқытушы

Алматы қ.



Г. И. Салгараева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

6D010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының 1-курс PhD докторанты

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мұмкіндіктері. Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 10 қаңтардағы Жолдауы.

2. ҚР Ұкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы № 484 қаулысымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

3. Мардахаев, Л. Словарь по социальной педагогике: учеб. - М.: Academia, 2002.

4. Шилова Т.А. Диагностика психолого-социальной дезадаптации детей и подростков. – М.: Айрис-пресс, 2006. – 112 с. 29. Энциклопедический социологический словарь /Под ред. Г.В. Осипова. –М.:РАН, 1995. – 939 с.

5. Психофизиология. Словарь. – Электронный ресурс: wiki.myword.ru. Дата доступа 31.01.2019

6. Мудрик А.В. Социальная педагогика/ Под ред. В.А. Сластенина. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 200 с. Лекция №1. – Электронный ресурс: lib100.com/pedagogics/sotcialnaya_ pedagogika/html/ Дата доступа 31.01.2019

7. Теоретические основы социальной адаптации в младшем подростковом возрасте. – Электронный ресурс: studwood.ru/1749224/pedagogika/teoreticheskie_osnovy_adaptatsii_mladshem_podrostkovom_vozraste Дата доступа 13.02.2019

8. Галагузова М.А. Социальная педагогика. – М.: Владос, 2006. – 416 с.

9. Гончарова Н.Л. Функционирование триады «Знания-Умения-Навыки» в современной дидактике. – Электронный ресурс: avkrasn.ru/article-212.html

10. Сыздыкбаева А.Д. Некоторые вопросы значимости воспитания и обучения детей раннего и дошкольного возраста. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы № 4 (76), 2018. Сс.159-162

11. Младший школьный возраст (7-10 лет) – Электронный ресурс revolution.allbest.ru/pedagogics/00679091_0.html. Дата доступа 13.02.2019

12. Дистервег А. Избранные педагогические сочинения. — М.: Учпедгиз, 1956. padaread.com/?book=119795 Дата доступа 13.02.2019

13. Осорина М.В. Секретный мир детей в пространстве мира взрослых. СПб.: Питер, 2017.304с.

14. Абраменкова В. В. Социальная психология детства: учебное пособие. М.: ПЕР СЭ, 2008. - 431 с.

15. Социализация личности воспитанника в системе дополнительного образования детей: научно-методический сборник / под ред. Т. Н. Егоровой, В. П. Ушачева. Магнитогорск: Изд-во МаГУ, 2012. 91 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Нұржанова С.А., Салгараева Г.И. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):221-227.

For citation:


Nurzhanova S.A., Salgaraeva G.I. PROBLEMS OF FORMATION OF SOCIAL SKILLS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):221-227. (In Kazakh)

Қараулар: 407


ISSN 2306-5079 (Print)