Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТҰЛҒАСЫН ДАМЫТУДА ЖАС ЖӘНЕ ДЕРБЕС ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ ЕСЕПКЕ АЛУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада бастауыш сынып оқушыларының оқу-тәрбие процесінде жас және дербес ерекшеліктерін ескерудің маңызы туралы айталады. Оқушының жас және дербес ерекшеліктерін есепке алу оның тұлғасын дамытудың негізгі факторлардың бірі болып табылады. Авторлар бастауыш сынып оқушысының психофизиологиялық дамуына тоқталып, белгілі отандық, шетел психологтардың, педагогтардың еңбектеріне талдау жасайды. Сондай-ақ, оқу-тәрбие процесінде оқушылардың жас ерекшеліктерін ескерудің маңыздылығы туралы қазақ ғалымдарымыздың Ж.Аймауытов, А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев, Ш.Құдайбердиев, М.Дулатов, Қ Жарықбаевтың еңбектеріндегі құнды ой-тұжырымдарға тоқталған.

Авторлар туралы

Р. К. Қарсыбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., қауымдастырылған профессор м.а.

Алматы



А. М. Текесбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., қауымдастырылған профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Подласый И.П. Педагогика Новый курс. М., 2000. - 576 с.

2. Амонашвили Ш.А. Здравствуйте, дети! М., 1983. – 60 с.

3. Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении педагогики. М., Просвещение, 1972. – 194 с.

4. Коменский Я.А. Великая дидактика. Изб. Пед. Соч. – М., 1982 Т.1. – 329 с.

5. Коменский Я.А. Великая дидактика. Изб. Пед-ка М., 1955.

6. Байтұрсынов А. Әдебиет танытқыш. - 141 б.

7. Жұмабаев М. Педагогика. А.: Ана тілі, 1992. -160 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Қарсыбаева Р.К., Текесбаева А.М. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТҰЛҒАСЫН ДАМЫТУДА ЖАС ЖӘНЕ ДЕРБЕС ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ ЕСЕПКЕ АЛУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):228-231.

For citation:


Karsybayeva R.K., Tekesbayeva A.M. ACCOUNTING THE AGE AND INDIVIDUAL FEATURES OF PRIMARY SCHOOL PUPILS IN THE DEVELOPMENT OF PERSONALITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):228-231. (In Kazakh)

Қараулар: 515


ISSN 2306-5079 (Print)