Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада АҚШ, Ҧлыбритания, Ресей мен Қазақстандағы инклюзивті білім берудің даму мәселері мен тенденциялары қарастырылады. Мақаланың негізігі бӛлігінде инклюзивті білім беруді жҥзеге асыру жағдайындағы ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мәселесі кӛтеріледі. Авторлар инклюзивті білім беруді жҥзеге асыру жағдайындағы ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау барысында назар аудару керек негізгі қағидаларды ашып кӛрсетеді. Мақалада қатаң мемелекеттік білім беру стандартының негізінде дҧрыс бағалауды жҥзеге асыру мҥмкін емес екені кӛрсетіледі. Мақаланың негізгі қорытындылары ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жҥйесі бойынша оқу-әдістемелік нҧсқаулықтарды кеңейті мен толықтыру қажеттігін қарастырады.

Авторлар туралы

С. Е. Агыбаева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

«Дефектология» мамандығының 1-курс докторанты

Алматы қ.



Г. С. Оразаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент, «Арнайы және әлеуметтік педагогика» кафедраның меңгерушісі

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Инклюзивное образование: результаты, опыт и перспективы: Сборник материалов III Международной научно-практической конференции / Под ред. С.В. Алехиной. – М.: МГППУ, 2015. – 528 с.

2. Типология и характеристика программ оценки учебных достижении школьников /Болотов В.А., Вальдман И.А //Интернет журнал «Проблемы современного образования» 2013, №5.

3. Assessment for learning: 10 principles, assessment reform group, 2002.

4. Система критериального оценивания учебных достижений учащихся. Методическое пособие. – Астана: Национальная академия образования им. И.Алтынсарина, 2013. –80 с.

5. Красноборова, А. А. Технология критериального оценивания в логике компетентностного и личностно ориентированного подходов. [Текст] / А.А. Красноборова // Начальная школа плюс До и После. – 2010. №1. – C. 76 – 78.

6. Деятельность педагога, учителя-предметника, классного руководителя при включении обучающихся с ограниченными возможностями здоровья и детей-инвалидов в образовательное пространство: методические материалы для педагогов, учителей-предметников, классных руководителей образовательных организаций (серия: «Инклюзивное образование детей- инвалидов, детей с ограниченными возможностями здоровья в общеобразовательных организациях») / О. Г. Приходько и др. – М.: ГБОУ ВПО МГПУ, 2014. - 227 с.

7. Тупоногов, Б.К., Белякова, Н.А. оценка знаний, умений и навыков слепых и слабовидящих школьников / Б.К. Тупоногов, Н.А. Белякова // Дефектология. – 2009. - № 6. – С. 37-41.

8. Олешкевич, В.И. Интегрированное обучение: факторы успешности /В.И. Олешкевич // Дефектология. — 2006. - № 5. - С. 21-26.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Агыбаева С.Е., Оразаева Г.С. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):244-249.

For citation:


Agybaeva S.Е., Orazaeva G.S. MODERN ASSESSMENT OF LEARNING ACHIEVEMENTS OF STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN INCLUSIVE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):244-249. (In Kazakh)

Қараулар: 794


ISSN 2306-5079 (Print)