Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СӚЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ЖҦМЫСТА МНЕМОТЕХНИКАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бҧл мақалада қазіргі заманғы арнайы педагогтың бҥгінгі кҥнгі маңызды тапсырмаларының бірі – байланыстырып сӛйлеу тілін дамыту мәселесі сӛз етіледі. Автор сӛйлеу тілі бҧзылысы бар балалардың сӛйлеу тілінің ерекшеліктерін сипаттап, сӛйлеу тілі жалпы дамымаған балалардың байланыстырып сӛйлеуін дамыту жҧмысының ерекшелігіне тоқталған. Осының нәтижесінде, мнемотехника сӛйлеу тілі жалпы дамымаған балалармен жҥргізілетін тҥзету жҧмыстарын оңтайландырудың бір әдісі ретінде қарастырылады. Мақалада «мнемотехника» тҥсінігі әртҥрлі әдебиет кӛздерінен қарастырылады және осы әдісті тҥзету жҧмыстарында қолданудың ерекшеліктеріне сипаттама беріледі. Сонымен қоса, мнемокесте мен жҧмыстың кезеңдері сипатталған. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы сӛйлеу тілі жалпы дамымаған балалармен мнемокестелерді қолдану арқылы жҥргізілетін жҧмыстың негізгі кезеңдері мен әдістері тақпақпен жҧмыс мысалы арқылы тҥсіндірілген.

Авторлар туралы

Г. С. Оразаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент, «Арнайы және әлеуметтік педагогика» кафедраның меңгерушісі

Алматы қ.



Г. М. Қыдырәлі
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

«6м010500-Дефектология» мамандығының 2 курс магистранті

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Государственная программа развития образования Республики Казахстан на 2011 – 2020 годы, от 1 февраля 2010 г.

2. Закон РК «О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями» от 11 июля 2002 года.

3. Закон РК «Об образовании» от 27 июля 2007 года

4. Мухина В.С. Психологические особенности детей пре ддошкольного и дошкольного возраста//Возрастная и педагогическая психология. Под ред. Петровского А.В. М., 1973

5. Логопедия. Под ред. Волковой Л. С., Шаховской С. Н. М.: Владос, 1999.

6. Сапожникова Н. Мнемотехника как средство развития связной речи дошкольников. Межд. образовательный портал Maam.ru. https://www.maam.ru/detskijsad/mnemotehnika-kak-sredstvo-razvitija-svjaznoi-rechi-doshkolnikov.html

7. Козаренко В.А. Учебник мнемотехники. Система запоминания "Джордано". М. 2002.

8. Khalid Khan. Mnemonics and Study Tips for Medical Students, 2nd edition. 2008

9. Козаренко В.А. Учебник мнемотехники. М.: 2007.

10. Морук Н. В., Архипова С. Н. Использование мнемотехники в развитии связной речи у учащихся младших классов с тяжелыми нарушениями речи // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2015. – Т. 19. – С. 141–145.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Оразаева Г.С., Қыдырәлі Г.М. СӚЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ЖҦМЫСТА МНЕМОТЕХНИКАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):256-260.

For citation:


Orazaeva G.S., Kydyrali G.M. THE SPECIFICITY OF THE USE OF MNEMONICS IN THE WORK WITH PRESCHOOL CHILDREN WITH GENERAL UNDERDEVELOPMENT OF SPEECH. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):256-260. (In Russ.)

Қараулар: 360


ISSN 2306-5079 (Print)