Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КОХЛЕАРЛЫ ИМЛАНТАЦИЯДАН КЕЙІНГІ ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ТЕОРЕТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытуға ерте қолдау көрсету бүкіл әлемде басты мәселе болып табылады. Зиянды психофизикалық дамумен байланысты теріс факторлардың өзара тәуелділігі, баланы және ата-аналарды ерте тҥзету қызметі бағдарламасына қосу қажеттігін көрсетеді. Бұл ереже кохлеарлы имплантациядан кейінгі ерте жастағы балалармен жұмыс жасау барысында маңызды. Қазіргі уақытта кохлеарлы имплантация - есту қабілеті бұзылған балаларды оңалтудың тиімді әдісі. Мұндай балалардың педагогикалық адаптациясының жетістігі көбінесе екі негізгі шартты сақтау арқылы анықталады: қалыпты есту және сөйлеу қабілеті бар балалар мен ересектер арасында тҧрақты қатысу және жүйелі түзетуді қамтамасыз ету. Мақалада есту және сөйлеу жұмысының негізгі кезеңдері мен әдістері, шетелдік және отандық түзету жұмыстарының тәжірибесі, сондай-ақ ерте жастағы кохлеарлы импланты бар балаларға қатысты, оларды жүзеге асыру мұмкіндіктері туралы баяндалады.

Авторлар туралы

А. Қ. Достай
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

1-курс магистранты, Түзету Педагогикасының Ұлттық ғылыми-практикалық орталығының сурдопедагогы

Алматы қ.



Г. С. Оразаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент, «Арнайы және әлеуметтік педагогика» кафедраның меңгерушісі

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Разенкова Ю.А. Система ранней помощи: поиск основных векторов развития. Москва: Карапуз, 2011

2. Халыкова Б.С., Кенжеева А.К. Проектирование индивидуально-развивающей программы для детей раннего возраста с ограниченными возможностями в развитии. Алматы: Национальный научно-практический центр коррекционной педагогики, 2014

3. McWilliam R.A. Assessing the resource needs of the families in the context of early intervention. In M.J. Guralnick (Ed.), The Developmental Systems Approach to Early Intervention (pp. 215–234). Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co., 2005

4. Pretis., M. A developmental communications model within the Early Intervention System in Austria. In M.J. Guralnick (Ed.), The Developmental Systems Approach to Early Intervention (pp. 425–438). Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co., 2005.

5. Тарасова Н.В. Комплексное сопровождение детей после кохлеарной имплантации в центре оториноларингологии: дисс. канд. пед. наук: 13.00.03 / Тарасова Наталья Валерьевна; Место защиты: Моск. гос. гуманитар. ун-т им. М.А. Шолохова; Москва, 2010.- 217 с.

6. Кобрина Л.М. Абилитационная работа с детьми раннего возраста с нарушениями слуха: учеб. пособие. – СПб.: Наука–Питер, 2005.

7. http://www.otoskop.ru/rus/2011/10/metod-leongard-chast-2-sistema-formirovaniya-rechevogo-sluxa/

8. Шматко, Н.Д. Особенности организации коррекционного обучения имплантированных дошкольников [Текст] / Н. Д. Шматко // Дефектология. – 2012. – № 3. – С. 45–51.

9. Данные отдела статистики Республиканской психолого-медико-педагогической консультации при ГУ ННПЦ КП, г.Алматы, Казахстан, 2019

10. Приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 12 мая 2015 года № 338. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июня 2015 года №11406.

11. Королева И.В. Прогноз эффективности слуховой реабилитации после кохлеарной имплантации у детей младшего возраста //Дефектология. – 2002. - №4. – С.28-39.

12. Королева И.В. Этапы развития слухоречевого восприятия и речи у ранооглохших детей с кохлеарным имплантом //Российская оториноларингология. – 2008. – №1(32). – С.11-20.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Достай А.Қ., Оразаева Г.С. КОХЛЕАРЛЫ ИМЛАНТАЦИЯДАН КЕЙІНГІ ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ТЕОРЕТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):261-265.

For citation:


Dostay A.K., Orazaeva G.S. THEORETICAL ASPECTS OF PEDAGOGICAL SUPPORT OF EARLY AGED CHILDREN AFTER COCHLEAR IMPLANTATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):261-265. (In Russ.)

Қараулар: 538


ISSN 2306-5079 (Print)