Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАННЫҢ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ: АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ДӘСТҮРЛІ МӘДЕНИЕТДІҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ МӘСЕЛЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі уақытта академиялық көрсеткіштер мен дәстүрлі мәдениет арасындағы байланыстар артты. Бұл негізінен әлеуметтік-экономикалық себептерге байланысты. Бұған қоса, идеологиялық көзқарастар осы үдерісте маңызды рөл атқарады. Дәстүрлі түрде бүгінгі таңда ең маңызды қондырғы - бұрыннан қалыптасқан дәстүрлерді сақтау және тарихи, әлеуметтік және саяси факторлардың әсерін атап өтуге болады. Академиялық бағыттың көрнекті орындаушылары өз жұмыстарында репертуар мен түсіндірудің ерекшеліктерін көрсететін дәстүрлі шығармашылық философиясының әсерін көрсетеді. Осылайша, академиялық көрсеткіштердің арасындағы байланыс соншалықты күшті, бұл дәстүрлі мәдениет ұлттық стильдің бірегей параметрлерін қалыптастыруға әсер етеді.

Автор туралы

А. А. Тлеубергенов
Қҧрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
Қазақстан

PhD, фортепиано кафедрасының доценті, Аспапта орындаушылық факультеті



Әдебиет тізімі

1. Джумакова У.Р. Творчество композиторов Казахстана 1920-1980-х годов. Проблемы истории, смысла и ценности. – Астана: Foliant, 2003. – 226 с.

2. Конен В. Третий пласт: Новые массовые жанры в музыке ХХ века. – М., 1994

3. «Национальное и интернациональное в музыке советского Казахстана (к проблеме кюя)». Аманов Б. Ж., Мухамбетова А. И. Казахская традиционная музыка и ХХ век. – Алматы: Дайк-Пресс, 2002, с. 303–321.

4. Елеманова С.А. Казахское традиционное песенное искусство. – Алматы: Дайк-Пресс, 2000

5. Łukasz W M Tworzydło. Świadomość przemocy symbolicznej w procesie edukacji w środowisku akademickim. http://www.academia.edu/33796595/%C5%9Awiadomo%C5%9B%C4%87_przemocy_symbolicznej_w_procesie_edukacji_w_%C5%9Brodowisku_akademickim

6. Турсунов Е.Д. Происхождение носителей Казахского фольклора.- Алматы: Дайк-Пресс, 2004.- 322 с.

7. Омарова Г.Н. Казахская кобызовая традиция : автореф. дис. . канд. иск. : 17.00.02.- Ленинград, 1989. - 24 с.

8. Сафонова Т.В. Интерпретация музыки ХХ века с позиций современных исследовательских подходов.-Учебно-методическое пособие.- Саратов, 2017

9. Чинаев В.П. Исполнительские стили в контексте художественной культуры XVIII-XX веков. - автореф. дисс…докт. иск. – М., 1995

10. Айзенштадт С.А. Фортепианные школы стран Дальневосточного региона (Китай, Корея, Япония). Проблемы теории, истории, исполнительской практики. - автореф. дисс… д. иск. - Новосибирск, 2015

11. Тлеубергенов А.А. Претворение категорий традиционной картины мира казахов в творчестве Т. Кажгалиева. – дисс…доктора философии. – Алматы, 2016

12. Коваль Н. О символизме в музыке. -https://www.proza.ru/2011/01/09/309

13. Мылтыкбаева М.Ш. Отчет об экспедициях НИФЛ КНК им. Курмангазы по Южному Казахстану. - Алматы, 2018

14. Воробьев И.C. Соцреалистический «большой стиль» в советской музыке (1930–1950-е годы). – СПб: Композитор, 2013. – 688 с.

15. Angelika Adorni. La experiencia musical de Carlos 'Negro' Aguirre: un piano sonando desde a orilla. Folklore Latinoamericano Tomo XV, 2015. https://www.academia.edu/37484734/La_experiencia_musical_de_Carlos_Negro_Aguirre_un_piano_sonando_desde_a_orilla

16. Аязбекова С.Ш. Картина мира этноса: Коркут ата и философия музыки казахов: Монография. – Изд. 2-ое. – Астана, 2011. – 284 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубергенов А.А. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ: АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ДӘСТҮРЛІ МӘДЕНИЕТДІҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ МӘСЕЛЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(1):304-309.

For citation:


Tleubergenov A.A. PERFORMING ART OF KAZAKHSTAN: ON THE PROBLEM OF INTERACTION OF ACADEMISM AND TRADITIONAL CULTURE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(1):304-309. (In Russ.)

Қараулар: 489


ISSN 2306-5079 (Print)