Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ БИОЛОГ-СТУДЕНТТЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі уақытта ақпараттық қызметтің негізінде дәстүрлі және электрондық ақпарат көздері мен ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыруға маңызды рөл беріледі. Мұғалімнің ақпараттық іс-әрекетін қалыптастыру ақпараттық іскерліктің кең спектріне негізделген, сондықтан оларды тек қана компьютерді оқытудың техникалық құралы ретінде қолдану қабілетіне және биология бойынша оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға жеткілікті түрде жетелеу жеткіліксіз. Ақпараттық құзыреттіліктің негізгі сипаттамалары ретінде кең мағынада ақпаратты тұрақты кеңейтілетін ақпараттық алаңда (Интернетті, электрондық кітапханаларды, деректер базасын және т.б. пайдалану) ақпаратты іздеудің (алудың), іріктеудің, қайта өңдеудің (талдау, синтездеу, қорыту), сақтау және берудің әмбебап тәсілдерін меңгеру ерекшеленеді. Мектептен бастау алған ақпараттық қызметті қалыптастыру процесі жалғасуда және кәсіптік білім беру жүйесінде біртіндеп күрделене түсуде, ЖОО-ны бітіргеннен кейін тоқтамайды, өйткені ақпараттық қоғамның даму жылдамдығы, барлық қызмет түрлеріне жаңа технологияларды енгізу қарқындылығы маманның ақпараттық ортада жұмыс істеуге дайындығын ұдайы арттыруды талап етеді. Зерттеудің мақсаты - биолог-студенттердің педагогикалық қызметтері бойынша түрлі функционалдық міндеттерін орындауға және ақпараттық ағымды бағдарлауға дайындық деңгейін анықтау. Бұл мақсатты шешу үшін «5В11300-Биология» мамандығының 2, 3 - курс студенттеріне сауалнама жүргізілді.

Авторлар туралы

Г. Н. Бектемирова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

докторант

Алматы



Р. Ш. Избасарова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

п. ғ. к., профессор

Алматы



Н. С. Мамытова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

PhD докторы, аға оқытушы

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Koehler, M. J., Mishra, P. & Yahya, K. Tracing the development of teacher knowledge in a design seminar: Integrating content, pedagogy and technology. Computers & Education, 2007, 49 (3), 740–762.

2. Жук О.Л. Педагогическая подготовка студентов: компетентностный подход: монография / О.Л. Жук. – Минск : РИВШ, 2009. – 328 с.

3. Mishra, P. & Koehler, M. J. Technological pedagogical content knowledge: A framework for teacher knowledge. Teachers College Record, 2006, 108 (6), 1017–1054.

4. Андреева Н.Д. Требования к личности и профессиональной деятельности учителя биологии / Н.Д. Андреева // Методика обучения биологии и экологии в ХХI веке: сб. тезисов докл. научн.- методич.конференции. – СПб. : РГПУ им. А.И. Герцена,1999. – С. 5–7.

5. Избасарова Р.Ш. Использование информационных технологий обучения при формировании биологических понятий у учащихся (монография) – Алматы, 2011., 380с.

6. Азизова И.Ю. Компетентностный подход как методологическая основа учебных программ курсов по выбору для студентов педагогического вуза / И.Ю. Азизова // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. – СПб. : РГПУ им. А.И.Герцена. – 2010. – №135. – С. 161–174.

7. Shulman, L. S. Those who understand: Knowledge growth in teaching. Educational Researcher, 1986, 15 (2), 4–14.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Бектемирова Г.Н., Избасарова Р.Ш., Мамытова Н.С. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ БИОЛОГ-СТУДЕНТТЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):8-14.

For citation:


Bektemirova G.N., Izbassarova R.Sh., Mamytova N.S. PROBLEMS OF FORMATION OF INFORMATION COMPETENCE OF BIOLOGY STUDENTS OF PEDAGOGICAL UNIVERSITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):8-14. (In Russ.)

Қараулар: 404


ISSN 2306-5079 (Print)