Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БЕЙІМДІК МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ АНАЛИЗ ЭЛЕМЕНТТЕРІН САРАЛАП ЖӘНЕ ДАРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада бейімдік мектепте математикалық анализ элементтерін саралап және даралап оқытудың тиімділігіне байланысты зерттеу нәтижелері беріледі. Оқушылардың өздігімен жасайтын көп деңгейлі тапсырмалар сыныпта қолайлы психологиялық климатты қалыптастыратынын көрсетеді. Күрделі қиындықтарды жеңу нәтижесінде пайда болған табыс когнитивті белсенділікті күшейтуге қуатты серпін беретіндігі айқындалады. Мектепте математика курсын оқытудың әдістемесін жетілдіру, оның ішінде математикалық анализ элементтерін саралап оқыту қажеттігіне әкеледі. Сонымен қатар, мақалада жалпы білім беретін мектепте математиканы оқытуда бейімдік саралауды жүзеге асыратын жалпы талаптар айқындалған, деңгейлеп саралап оқытудың деңгейлері мен саралаудың түрлері баяндалады және бейімдік мектепте анықталмаған интеграл ұғымын енгізу ерекшелігін қарастыру арқылы оқушылардың танымдық қабілетін жетілдіру көрсетіледі.

Авторлар туралы

Б. Р. Қасқатаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор м.а.

Алматы



А. К. Пірмаханова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6М010900 - Математика мамандығының магистранты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Тұжырымдама Қазақстан Республикасында бейіндік оқытуды дамыту. Астана – 2010. http://melimde.com/tjirimdama-azastan-respublikasinda-bejindik-oitudi-damitu.html

2. Болтянский, В.Г. К проблеме дифференциации школьного математического образования //Математика в школе.- 1988.- №2.- С.9-13.

3. Глейзер Г.Д. Проблемы индивидуализации и дифференциации обучения в вечерней школе. Л.: АПН СССР, 1981.- 91 с.

4. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. https://www.google.com/search?q=%D2%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%8

5. Қасқатаева Б.Р., Бидайбеков Е.Ы., Медеуов Е.У. и др. Научно-методические основы подготовки магистрантов - математиков к профильному обучению: Монография.- Алматы: КазНПУ имени Абая, 2012. - 172 б.

6. Қасқатаева Б.Р. Математиканы оқытудың әдістемесі мен технологиясы. Оқу құралы.- Алматы: 2015. - 303 б.

7. Каскатаева Б.Р. Дифференцирование и интегрирование функций. Учебное пособие. - Алматы: Казгосженпу, 2016. - 123 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Қасқатаева Б.Р., Пірмаханова А.К. БЕЙІМДІК МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ АНАЛИЗ ЭЛЕМЕНТТЕРІН САРАЛАП ЖӘНЕ ДАРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):16-21.

For citation:


Kaskatayeva B.R., Pirmahanova A.K. EFFICIENCY OF DIFFERENTIATED AND INDIVIDUAL TRAINING IN THE ELEMENTS OF MATHEMATICAL ANALYSIS IN A PROFILE SCHOOL. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):16-21. (In Kazakh)

Қараулар: 407


ISSN 2306-5079 (Print)