Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУДА ТИІМДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Геометрияны тиімді оқыту мәселесі әлі күнге дейін педагогикалық ғылым үшін өзекті болып тұр. Сондықтан мектептегі білім берудегі заманауи беталыстарға сай болу үшін ол мәселелерді шешуде жаңа көзқарасты талап етеді. Мақалада теоремамен жұмыс істеу жүйесінің мазмұнды, субъективті және процессуалды компоненттерінің арасындағы байланыстар зерттеледі. Мектептегі геометрия курсындағы теоремамен жұмыс істеудің әр түрлі кезеңдеріндегі сыни ойлауды, топтық қарым-қатынасты және ақпараттық- коммуникациялық технологияларды жүзеге асыру технологияларының ерекшеліктері ашылады. Теоремамен жұмыс істеудің тиімді технологияларын жүзеге асырудың мысалдары келтірілген. Келтірілген тәсілдеме оқушылардың теоремалар мен олардың дәлелдеулерін мағыналы сезінуге көмектесетін геометрияның оқу үрдісін ұйымдастыруға, теоремамен жұмыс істеуді сапалы жаңа деңгейге шығаруға мүмкіндік береді.

Автор туралы

А. С. Рванова
М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

п. ғ. к., доцент

Петропавловск қ.



Әдебиет тізімі

1. Шмигирилова И.Б., Лысенко Т.П. Использование многокомпонентных заданий на уроках математики как средства эффективного обучения: учебно-методическое пособие. – Петропавловск: СКГУ им. М. Козыбаева, 2018. – 129 с.

2. Халперн Д. Психология критического мышления. СПб.: Питер, 2000. – 512 с.

3. Абылкасымова А.Е. Теория и методика обучения математике: дидактико-методические основы. – Алматы: Мектеп, 2014. – 224 с.

4. Далингер В.А. Методика обучения учащихся доказательству математических предложений: кн. для учителя. – М.: Просвещение, 2006. – 256 с.

5. Саранцев Г.И. Обучение математическим доказательствам и опровержениям в школе. – М.: ВЛАДОС, 2005. – 183 с.

6. Стефанова Н.Л., Подходова Н.С. Методика и технология обучения математике. Курс лекций: пособие для вузов / под научн. ред. Н.Л. Стефановой, Н.С. Подходовой. – М.: Дрофа, 2005. – 416 с.

7. Пойа Д. Как решать задачу. – Львов: Квантор, 1991. – 216 с.

8. Пойа Д. Математическое открытие. – М.: Наука, 1970. – 452 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Рванова А.С. ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУДА ТИІМДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):22-28.

For citation:


Rvanova A.S. IMPLEMENTATION OF EFFECTIVE TECHNOLOGIES IN GEOMETRY TEACHING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):22-28. (In Russ.)

Қараулар: 453


ISSN 2306-5079 (Print)