ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ТҮРЛЕНДІРУ ЖОЛДАРЫ
Аннотация
Мақалада білім беру үдерісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тиімділігі, оның ішінде қазақ тілін шет тілі ретінде оқытуда компьютерлік бағдарламалардың қолданылу барысы айтылады. Мақала қазақ тілін үйретуде оқылым, тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастырудағы ақпараттық- коммуникациялық технологиялар арқылы жасалған тапсырмалардың тиімділігін көрсетуді мақсат етеді. Осыған байланысты әр сөйлеу әрекеті мен сөздік қорды дамытудағы компьютерлік бағдарламалар арқылы жасалған тапсырма мен ойын үлгілері беріліп, тиімділігі көрсетіледі. Оның ішінде тапсырмаларды түрлендіруде Learning Apps, Kahoot бағдарламаларының ұтымды тұстары қарастырылып, жан жақты сипатталады. Қазіргі қоғам сұранысына сай ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тілді оқытудағы маңызы талданады.
Автор туралы
Г. Н. НұрмановаҚазақстан
«Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының PhD докторанты
Қаскелең қ.
Әдебиет тізімі
1. www.learningapps.org
2. www.kahoot.com
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Нұрманова Г.Н. ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ТҮРЛЕНДІРУ ЖОЛДАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):57-63.
For citation:
Nurmanova G.N. METHODS OF DIVERSITY OF TASKS USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TEACHING THE KAZAKH LANGUAGE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):57-63. (In Kazakh)