Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АУЫЗША СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУДЫҢ БІР ТӘСІЛІ ТАҚЫРЫПТЫҚ МӘТІНДЕРМЕН ЖҰМЫС

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақала орыс тілін шет тілі ретінде оқыту сабағында оқылған мәтін негізінде сөйлеуге үйрету мәселесіне арналған. Авторлар тақырыптық мәтіні бар материалдар бойынша лексика-грамматикалық моделдердің негізінде оқытудың бастауыш деңгейіндегі шетелдік студенттердің ауызша сөйлеуін дамыту әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Тіл үйренушілер мәтінмен жұмыс істей алуға, мәтінді қысқартуға, мәтіндегі негізгіні таба білуіне, одан кейін оны айтып шығуға үйрену керек. Мақалада А1 және А2 деңгейлеріндегі тіл үйренушілердің монологиялық сөйлеуін дамытуға және қалыптастыруға тапсырмалар көрсетілген. Авторлар шетелдік студенттермен жұмыс істеу тәжірибесіне сүйенеді. Мақаланы тәжірибеде қолдануға болады, оқытудың бастауыш деңгейінде орыс тілін шет тілі ретінде оқытуға арналған оқу құралын дайындауда қолдануға болады.

Авторлар туралы

К. С. Якубаева
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент

Алматы



А. С. Айтпаева
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

аға оқытушысы

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Щукин А.Н. Методика преподавания русского языка как иностранного. – М.: Высшая школа, 2003. – 334с.

2. Педагогическое речеведение. Словарь-справочник. – М.: Флинта, Наука, 1998. –311с.

3. Лазарева А. А. Обучение устной речи с опорой на учебные тексты (начальный этап обучения РКИ) // Международный научно-исследовательский журнал. — 2017. — № 04 (58) Часть 3. — С. 34—38. — URL: https://research-journal.org/languages/obuchenie-ustnoj-rechi-s-oporoj-na-uchebnye-teksty-nachalnyj-etap-obucheniya-rki/ (дата обращения: 24.03.2019.)

4. Щерба Л.В. Языковая система и речевая деятельность. – М.: Едиториал УРСС, 2004. –432с.

5. Айтпаева А.С. Уроки общения: учебное пособие по языковой адаптации для студентов-иностранцев начального этапа обучения. – Алматы: Қазақ университетi , 2015. –127с.

6. Антонова В.Е., Нахабина М.М., Сафронова М.В., Толстых А.А. Дорога в Россию. Учебник русского языка (элементарный уровень). – СПб.: Златоуст, ЦМО МГУ, 2010. – 343с.

7. Методика обучения русскому произношению / Под ред. А.А.Леонтьева. – М.: Рус.яз., 1988. – 180 с.

8. Капитонова Т.И., Московкин Л.В. Методика обучения русскому языку как иностранному на этапе предвузовской подготовки. – СПб.: Златоуст, 2006. – 272 с.

9. Кухаревич Н.Е. Я читаю и говорю по-русски. Средний этап / Н.Е.Кухаревич, М.Б.Будильцева, Н.И.Киселева. – М.: Рус.яз., 2004. – 128 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Якубаева К.С., Айтпаева А.С. АУЫЗША СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУДЫҢ БІР ТӘСІЛІ ТАҚЫРЫПТЫҚ МӘТІНДЕРМЕН ЖҰМЫС. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):104-112.

For citation:


Yakubayeva К.S., Aitpayeva A.S. WORK WITH THEMATIC TEXTS AS A WAY OF ORAL SPEECH DEVELOPMENT. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):104-112. (In Russ.)

Қараулар: 466


ISSN 2306-5079 (Print)