Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА АРНАЙЫ ТЕРМИНОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ- КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘЛЕУЕТІ (QUIZLET МАТЕРИАЛЫНДА)

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада кәсіптік ағылшын тілінде терминологияны оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану принциптерін қарастырады. Зерттеудің мақсаты терминдерді жаттаудың жаңа бір мүмкіндігі Quizlet интернет-ресурсын ойын элементтерімен үйретуге мүмкіндік беретінін (жылу энергетика саласының терминдері) құрал ретінде қарастыру болып табылады. Жалпы ғылыми индуктивтi әдісті пайдалану (қарапайымдан кешенге дейiнгi бағыт бойынша оқу материалын орналастыру және талдау) Quizlet негiзiндегi әдiстердiң әртүрлiлiгi және осы ресурстың маңызды ынталандырушы әлеуетiн көрсетуге мүмкiндiк бередi.

Авторлар туралы

Л. Ю. Мирзоева
Университет имени Сулеймана Демиреля
Қазақстан

д.ф.н., доцент

Каскелен



Ж. Б. Ержанова
Алматинский университет энергетики и связи
Қазақстан

ст. преподаватель

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Брезгина О.В. Об использовании информационно-коммуникационных технологий при обучении иностранному языку. // Вестник НВГУ, № 4-2014. С. 77-80

2. Андриянова Г.В. Использование информационно-коммуникативных технологий в обучении английскому языку. Электронный ресурс. Режим доступа: http://nota.triwe.net/teachers/open2/ikt.pdf Дата обращения: 01.08.2018

3. Бученкова И.Г. Использование информационно-коммуникационных технологий в преподавании английского языка. // Методист. № 8 – 2010. – С. 59-65

4. Нужа И.В., Смирнова Н.В. ИКТ в обучении иностранному языку: от традиционного учебника к виртуальной обучающей среде. Электронный ресурс. Режим доступа: https://www.hse.ru/mirror/pubs/lib/data/access/ram/ticket/97/15340609017277e04edba7b419cce8546f09a62c92/text.pdf Дата обращения: 01.08.2018

5. РесурсQuizlet. Электронный ресурс. Режим доступа: https://quizlet.com/ru/help/2950128/what-are-study-sets Дата обращения: 01.08.2018

6. Тимофеева Е.В., Кайль Ю.А. Использование информационно-коммуникационных технологий при обучении иностранному языку. //Известия Алтайского государственного университета, 2014. - С. 77-80.

7. Garris R., Ahlers R., Driskell J. Games, motivation, and learning: A research and practice model. // Simulation & Gaming, Vol. 33 No. 4, December 2002, С. 441-467.

8. Бершадский А.М., Янко Е.Е. Игровые компьютерные технологии в системе образования. Электронный ресурс. Режим доступа: http://technology.snauka.ru/2016/09/10429 Дата обращения: 01.08.2018


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мирзоева Л.Ю., Ержанова Ж.Б. АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА АРНАЙЫ ТЕРМИНОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ- КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘЛЕУЕТІ (QUIZLET МАТЕРИАЛЫНДА). Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):113-118.

For citation:


Mirzoeva L.Yu., Erzhanova Zh.B. EDUCATIONAL POTENTIAL OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE STUDY OF SPECIAL TERMINOLOGY WHEN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (ON THE MATERIAL QUIZLET). Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):113-118. (In Russ.)

Қараулар: 439


ISSN 2306-5079 (Print)