Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ "ЖАҚЫН АРАДАҒЫ ДАМУ АЙМАҒЫ ТЕОРИЯСЫНЫҢ" ЕРЕЖЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада Д.Бруннердің тұжырымдамасын қолдану тәсілдері, Л.С. Выготский енгізген жақын арадағы даму аймағынан өтуге көмектесетін «көпір» түрлерінің түсінігі сипатталады. Әрбір оқушының жақын даму аймағын ескере отырып, оқыту білім алушының бастапқы білімдеріне, тілдік материалды меңгеру жылдамдығына, әрбір білім алушының жеке-жеке меңгеру ерекшеліктеріне негізделетіндей оқыту бағдарламасын құруға мүмкіндік береді. Мақаланың өзектілігі – Қазақстанда инклюзивті білім берудің дамуын ескере отырып, инклюзивті сыныпта шетел тілін оқыту әдістемесін әзірлеу мәселесінің белсенді талқылануы. Мақалада ағылшын тілі оқулықтарының "жақын даму аймағы" теориясына сәйкестігін анықтау мақсатында талдау жүргізіледі. Инклюзивті білім беру жағдайында білім алушылардың шет тілін оқыту үдерісінде «көпірлерді» қолданудың кемшіліктері мен артықшылықтары қарастырылады. «Көпір» ретінде әрекет ете алатын, инклюзивтік сыныптағы оқушылармен жасалатын жұмыстың үлгі-нысандары келтірілген.

Авторлар туралы

Б. А. Жетпісбаева
акад. Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

педагогика ғылымдарының докторы, профессор



Д. Х. Шалбаева
акад. Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

гуманитарлық ғылымдарының магистрі, «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығының I оқу жылының докторанты



Әдебиет тізімі

1. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. – Cambridge University Press, 2001. – Foreign Language Study. – 260 p.

2. Murzagalieva A.E., Utegenova B.M. Sbornik zadanij i uprazhnenij. Uchebnye celi soglasno taksonomii Bluma. – Astana: AOO «Nazarbaev Intellektual'nye shkoly» Centr pedagogicheskogo masterstva, 2015. – 54 s./ Collection of tasks and exercises. Learning objectives according to Bloom’s taxonomy. - Astana: “Nazarbayev Intellectual Schools” AEO Center of excellence, 2015. – 54 p.

3. Read C., Ormerod M. Tiger Time Level 5 Student's Book Pack. – Macmillan Publishing: 2017. – 80 c.

4. Vygotskij L.S. Umstvennoe razvitie detej v processe obuchenija. – Moskva: Ripol Klassik, 2013. – 142 s./ Vygotsky L.S. Mental development of children in the learning process. - Moscow: Ripol Classic, 2013. – p.142.

5. Vygotskij L. S. Myshlenie i rech': psihologicheskie issledovanija. – Moskva, Leningrad: Gosudarstvennoe social'no-jekonomicheskoe izdatel'stvo, 1934 – 325 s./ Vygotsky L.S. Thinking and speech: psychological research. - Moscow, Leningrad: State Socio-Economic Publishing House, 1934 – p.325.

6. Vygotskij L. S. Osnovy defektologii: sobranie sochinenij v shesti tomah. Tom pjatyj. – Moskva: Pedagogika, 1983. – 368 s./ Vygotsky L.S. Thinking and speech: psychological research. - Moscow, Leningrad: State Socio-Economic Publishing House, 1934 – p.325.

7. Vygotskij L.S. Psihologija razvitija cheloveka. – Moskva: Eksmo, 2005. – 1136 s./ Vygotsky L.S. Psychology of human development. - Moscow: Exmo, 2005. - 1136 p

8. McKenzie J. Scaffolding for Success // From Now On - The Educational Technology Journal. Vol 9. – 1999. [Electronic resource]: http://fno.org/dec99/scaffold.html

9. TeachThought Learning Theories: Jerome Bruner On The Scaffolding Of Learning [Electronic resource]: https://www.teachthought.com/learning/learning-theories-jerome-bruner-scaffolding-learning/

10. L. Lange. Instructional Scaffolding. 2002 [Electronic resource]: https://web.archive.org/web/20110221134851/http://condor.admin.ccny.cuny.edu/~group4/Lange/Lange%20Paper.doc


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жетпісбаева Б.А., Шалбаева Д.Х. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ "ЖАҚЫН АРАДАҒЫ ДАМУ АЙМАҒЫ ТЕОРИЯСЫНЫҢ" ЕРЕЖЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):134-140.

For citation:


Zhetpisbayeva B.A., Shalbayeva D.Kh. APPLICATION OF “ZONE OF PROXIMAL DEVELOPMENT” THEORY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES WITHIN INCLUSIVE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):134-140.

Қараулар: 720


ISSN 2306-5079 (Print)