Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ САПАСЫН БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту сапасын бағалау мәселесі бойынша ғылыми шешімдердің қазіргі жай-күйі және Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі ұйымның мақсаттары мен міндеттері тұрғысында ғылыми жарияланымдарға, әдістемелік және теориялық тәсілдерге талдау жүргізілді. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалаудың халықаралық тиімді үлгілерінің салыстырмалы талдауы ұсынылған. Гуманистік педагогика мен антропоцентризм құндылықтарына теңбе-тең мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау үшін халықаралық ECERS-R масштабының маңыздылығы көрсетілген.

Автор туралы

Г. К. Ибрагимова
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

«Педагогика және психология» мамандығы бойынша докторантура

Қарағанды қ.



Әдебиет тізімі

1. Государственная программа развития образования и науки в Республике Казахстан на 2016-2019 годы// http://adilet.zan.kz/rus/docs/U1600000205

2. «Об утверждении Правил осуществления образовательного мониторинга» от 27.04.12г. № 536 http://iac.kz/ru/project/analiz-silnyh-i-slabyh-storon-sistemy-rannego-razvitiya-i-uhoda-za-detmi-v-rk

3. Об утверждении государственных общеобязательных стандартов образования всех уровней образования. Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 604. http://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017669

4. Методические рекомендации по мониторингу развития умений и навыков у детей дошкольного возраста, Астана, 2018. - 115 с.

5. Базовый доклад Обзор политики мониторинга качества раннего обучения и развития. Астана, 2014.

6. Early Learning Matters OECD Network on ECEC, “Online Survey on Monitoring Quality in Early Learning and Development”, November 2017.

7. Хармс Т. Шкалы для комплексной оценки качества образования в дошкольных образовательных организациях. ECERS-R: переработанное издание/ Тельма Хармс, Ричард М. Клиффорд, Дебби Крайер. – М.: Издательство «Национальное образование», 2016. – 136 с.

8. Алмазова О.В., Бухаленкова Д.А., Симонян М.С. Изучение образовательной среды с помощью методики CLASS: теоретические основания и практические перспективы // Современное дошкольное образование. – 2018. – №4(86). – С. 40–49.

9. Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики», «Оценивание готовности ребенка к обучению в школе и его прогресса в течение первого года обучения (на основе инструмента iPIPS): Результаты первого этапа и перспективы», 2014.

10. Титце В., Дитрих И., Греннер К., Ханиш А., Маркс Ю. Оценка и развитие дошкольного образования/ Под ред. С.Фирникель [пер. с нем.] – М.: МОЗАИКА-СИНТЕЗ, 2018. – 208 с.

11. Шмис Т. Г. Оценка качества дошкольного образования с использованием шкалы ECERS в России // Современное дошкольное образование. Теория и практика. – 2015. - № 7 (59). –С. 54–56. URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=25604988


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ибрагимова Г.К. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ САПАСЫН БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):174-182.

For citation:


Ibragimova G.K. METHODS FOR ASSESSING THE QUALITY OF PRESCHOOL EDUCATION IN KAZAKHSTAN AND INTERNATIONAL PRACTICE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):174-182. (In Russ.)

Қараулар: 589


ISSN 2306-5079 (Print)