Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ОҚУ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МОДЕЛІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада студенттердің өзіндік оқу әрекетінің теориялық-әдіснамалық негіздері қарастырылған, ЖОО студенттері оқу әрекетінің құрылымы және маңызы анықталған, сонымен қатар болашақ бастауыш мектеп педагогтарының өзіндік оқу әрекетін ұйымдастыру дағдыларын жетілдіруде «тайм-менеджмент» технологиясының педагогикалық мүмкіндіктері анықталған. Терең талдау негізінде автор теориялық және практикалық блоктарды қамтитын студенттердің оқу іс-әрекетін өздігінен ұйымдастырудың құрылымдық- мазмұнды моделін ұсынды, онда оқу іс-әрекетінің мақсаты, функциялары, принциптері, құрамдас бөліктері анықталған; бастауыш мектептің болашақ мұғалімдерінің оқу қызметін өзін-өзі ұйымдастыру біліктілігінің қалыптасу деңгейінің өлшемдері мен көрсеткіштері әзірленді; "тайм-менеджмент" технологиясының компоненттері, практикада тайм-менеджмент принциптерін іске асыратын оқу қызметін ұйымдастыру формалары жинақталған, сондай-ақ бастауыш білім беру бакалаврларының оқу және оқудан тыс қызметін ұтымды ұйымдастыру үшін тайм-менеджмент құралдары анықталған.

Автор туралы

Е. Н. Агранович
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

PhD докторант

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Агранович Е.Н. Самоорганизация учебной деятельности студентов средствами RP-технологий взаимодействия // Вестник Казахского государственного женского педагогического университета.- Алматы, Издательство «Қыздар университеті», 2018: №4 (76)

2. Shmurygina N. et al. Self-Organization Activities of College Students: Challenges and Opportunities // Look Academic Publishers. Open Access. International Journal of Environmental and Science Education. 2016, VOL. 11, NO. 17, 9981-9989 p.

3. Маркова А.К. Психология профессионализма. - М.: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. - 312 с.

4. Луцева И.Ю. Самоорганизация учебной деятельности студента // Science Time. – Казань, 2014 (№7), С.229-233

5. Сластенин В.А. и др. Педагогика. Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; Под ред. В.А. Сластенина. - М.: Издательский центр "Академия", 2013. - 576 с.

6. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник. Издание 2-е, доп., исправл. и перераб. – Москва: Логос, 2007. - 384 с.

7. Мандель Б.Р. Профессионально-ориентированное обучение: проблематика и технологии: учебное пособие для обучающихся в магистратуре/ Б.Р. Мандель. – М.-Берлин: Директ Медиа, 2016. - 341 с.

8. Ryan R. M. and Deci E.L. Self-determination theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development and well-being. // American psychologist, 2000, vol. 55, N 1, p. 68-78.

9. Chng, V.L.L. & Coombs, S.J. (2001). The Application of Self-Organised Learning for Educators and Students in a Knowledge-Based Economy: A Reflective Experience. In C. Montgomerie & J. Viteli (Eds.), Proceedings of ED- MEDIA 2001--World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (pp. 1063-1068). Norfolk, VA USA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). Retrieved November 16, 2018 from https://www.learntechlib.org/p/8654

10. Таубаева Ш. Введение в методологию и методику педагогического исследования. Учебное пособие. - «Тұран» баспасы, Түркістан: 2007. - 190 с.

11. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. - М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 256 с.

12. Реунова М.А. Педагогическая технология «тайм-менеджмент» как средство самоорганизации учебной деятельности студента университета: дис. ... канд. пед. наук. – Оренбург, 2013. - 222 с.

13. Арыдин В.М., Атанов Г.А. Учебная деятельность студентов / Справочное пособие для абитуриентов, студентов, молодых преподавателей. — Донецк, «ЕАИ-пресс», 2000. - 80 с.

14. Тойбаев А.Ж., Левченко Т.А., Агеева Л.Е., Агранович Е.Н. Диагностика качества учебных достижений студентов педагогических специальностей. Методическое пособие для преподавателей вуза, магистрантов, студентов/ - Алматы, Издательство «Қыздар университеті», 2018. - 108 с.

15. Brown, G., Bull, J. and Pendlebury, M. (1997) Assessing Student Learning in Higher Education. Routledge, London.1997. - 317 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Агранович Е.Н. «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ОҚУ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МОДЕЛІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):190-196.

For citation:


Agranovich Ye.N. MODEL OF SELF-ORGANIZATION OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF STUDENTS IN THE CONTEXT OF THE IMPLEMENTATION OF THE TECHNOLOGY "TIME MANAGEMENT". Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):190-196. (In Russ.)

Қараулар: 531


ISSN 2306-5079 (Print)