Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОҚУДА ЖЕКЕ-САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жеке мен саралау мәселелерінің даму тарихы ұсынылған. Оқудың жеке - саралап оқыту жүйесінің белгілері сипатталған. Балаларды оқуға үйретудің бастапқы кезеңінде жеке - саралап оқыту бойынша жұмыс істеу тәсілдері мен түрлері, мазмұны келтірілген. Әзірленген жеке-саралау жүйесінің мазмұны ұсынылған. Оқушылардың оқу дағдыларының даму деңгейіне байланысты жеке және сараланған тапсырмалар ұсынылады. Жаттығулар оқыту үрдісінде оқушыларды бірте-бірте көтеру мақсатында олардың күрделену деңгейі бойынша құрылады.

Авторлар туралы

А. Н. Саржанова
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.к.

Петропавл



Г. С. Квасных
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.к.

Петропавл



Әдебиет тізімі

1. Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. – М.: Изд-во Владос-пресс, 2005. – 383 с.

2. Типовая учебная программа по предмету «Обучение грамоте» для 1 класса уровня начального образования (с русским языком обучения) от 10.05.2018 г.

3. Осмоловская И.М. Современная дидактика: теория – практике /Под науч.рук. Лернера И.Я., Журавлева И.К. – М: ИТН и РАО, 1993. - 288 с.

4. Богуславская Б.А. Индивидуальные различия первоклассников в овладении навыком чтения: автореф…канд.наук. – Киев, 1966.

5. Конев А.Н. Индивидуально-типологические особенности младших школьников как основа дифференцированного обучения. Автореф. докт. дисс. М.- 1968.

6. Жадрина М.Ж. Дидактические аспекты дифференциации содержания школьного образования. – Алматы: РИК, 2000.

7. Бударный А.А. Индивидуальный подход в обучении // Советская педагогика. – 1965. - №7. – С. 10.

8. Унт И. Индивидуализация и дифференциация обучения. М: Педагогика, 1990. – С. 192.

9. Josip Ivanović, Marta Törteli Telek: Basics of Differentiated Instruction and its Organization Forms Život i škola, br. 31 (1/2014.) god., 60., str. 91. – 108.

10. Кобдикова Ж.У. Технология обучения в системе повышения квалификации. – Алматы, 2004. – С. 72-73.

11. Лалаева Р.И. Нарушения чтения и пути их коррекции у младших школьников. – Санкт-Петербург: Дом: «МИМ», 1997.

12. Шамарина Е.В. Методические и психолого-педагогические приемы по формированию навыка чтения у детей в начальной школе. /Ученые записки Орловского государственного университета. Серия: Гуманитарные и социальные науки. 2016. №4 (73). С. 379-382.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Саржанова А.Н., Квасных Г.С. ОҚУДА ЖЕКЕ-САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):209-213.

For citation:


Sarzhanova A.N., Kvasnyh G.S. ORGANIZATION OF INDIVIDUALLY-DIFFERENTIATED LEARNING OF READING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):209-213. (In Russ.)

Қараулар: 456


ISSN 2306-5079 (Print)