Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АУТОГОГИКАЛЫҚ ДИДАКТИКА КОНЦЕПЦИЯСЫНЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада «аутогогикалық» концептуалдық теорияны негіздеудің философиялық мәселелері талданған. Сол тұрғыдан жоғары оқу орындары жүйесінде оқытудың жаңа «аутодидактикалық» әдістемесін қолданудың актуальдылығы көрсетілген. Авторлық теория мен дидактиканың актуалдығы қоғамдық еңбектің үдемелі сапалы дамуымен байланысты қаралған. Ал бұл үдеріс, өз орайында, ғылыми дамудың шапшаңдауының объективті салдары болып табылады. Мұндай түбегейлі өзгеріс жоғары білім беру жүйелеріндегі бұрынғы сызықтық технологиямен оқытудың (СТО) орнына кредиттік технологиямен оқытуды (КТО) жүзеге асыру арқылы орынды болатыны негізделген. Бұл негіз ХХ-ХХI ғғ. тоғысында туындаған осы объективтік-тарихи қайшылықтарды анықтау мен соларды шешу керектігі Болон үдерісінде мойындалған.

Автор туралы

С. И. Оспанов
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Филос.ғ.д., доцент

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Присоединение Казахстана к Болонскому процессу. http://www.edu.gov.kz/ru/dejatelnost/bolonskii_process/prisoedinenie_k_bolonskomu_processu/

2. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы // «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 Жарлығы.

3. «Тҿртінші ҿнеркҽсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мҥмкіндіктері». Қазақстан Республикасы Президенті Н. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. // Егемен Қазақстан. 2018. 10 қаңтар.

4. Зона Европейского Высшего образования. Совместное заявление европейских министров образования. г. Болонья, 19 июня 1999 г.

5. http://www.edu.gov.kz/ru/dejatelnost/bolonskii_process/zona_europ_obraz/

6. Ясперс К., Хайдеггер М. Фауст и Заратустра. Пер. с нем. СПб.: Азбука, 2001.

7. Пионова Р.С. Педагогика высшей школы: Уч. пособие. Мн.: Университетское, 2002.

8. Введение в педагогическую деятельность: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / А. С. Роботова, Т. В. Леонтьева, И. Г. Шапошникова и др.; Под ред. А. С. Роботовой. М.: Издательскийцентр«Академия», 2002.

9. Кикоть В.Я, Столяренко A.M. и др. Юридическая педагогика.

10. Предмет, основные категории и задачи педагогики. https://studopedia.su/15_51098_predmet-osnovnie-kategorii-i-zadachi-pedagogiki.html

11. Педагогическая мысль в России. https://yandex.kz/yandsearch?clid=2186621&text

12. Rostow W.W. The Take-Off Into Self-Sustained Growth. The Economic Journal, Vol. 66, No. 261 (Mar., 1956).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Оспанов С.И. АУТОГОГИКАЛЫҚ ДИДАКТИКА КОНЦЕПЦИЯСЫНЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(1):109-114.

For citation:


Ospanov S.I. PHILOSOPHICAL PROBLEMS OF AUTOGOGICAL DIDACTICS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(1):109-114. (In Kazakh)

Қараулар: 342


ISSN 2306-5079 (Print)