Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ЖАҢА ТҮРЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада авторлар оқушыларға арналған жиынтық қорытынды бағалау бойынша тапсырмалар кешенін ұсынады. Cыни тұрғыдан бағалау білім беру үдерісінің өзекті міндеттерін шешуге бағытталған. Тапсырмалар кешені мұғалімдерге 3 - сынып оқушыларының «Ағылшын тілі» пәнін жоспарлауды, ұйымдастыруды және бағалауды жетілдіруге көмектеседі. Баға қоюда дәлдікті қамтамасыз ететін тоқсанға арналған жиынтық бағалау ұсынылады. Әдістемелік ұсыныстар критериалды бағалау үшін бастауыш сынып мұғалімдеріне, білім бөлімдерінің әдіскерлеріне көмек көрсетуге бағытталған.

Авторлар туралы

Н. М. Махатова
Е. А. Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

білім магистрі

Қарағанды



А. К. Мұқажан
Е. А. Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

білім магистрі

Қарағанды



З. Ж. Хамитова
Е. А. Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

аға оқытушы

Қарағанды



Әдебиет тізімі

1. Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках. — М., 1994. / Klarin M.V. Innovacionnye modeli obucheniya v zarubezhnyh pedagogicheskih poiskah. — M., 1994.

2. Темпл, Ч., СтилДж.Л., Мередит К.С. Критическое мышление − углубленная методика. Пос. 4. М.: Изд-во Ин-та «Открытое общество», 1998. /Temple Ch. Steel J. Meredith K.S. Kriticheskoe myshlenie − uglublennaya metodika. Pos. 4. M.: Izd-vo In-ta «Otkrytoe obshchestvo», 1998.

3. Paul R.W. Critical Thinking. − Soһoma State University, 1990.−р.

4. Халперн Д. Психология критического мышления−СПб.: Питер, 2000.− 512c. /Halpern D.Psihologiya kriticheskogo myshleniya − SPb.: Piter, 2000.− 512c.

5. Заир-Бек С.И., Муштавинская И.В. Развитие критического мышления на уроке. М.: Просвещение, 2004. – 175 с. /Zair-Bek S.I., Mushtavinskaya I.V. Razvitie kriticheskogo myshleniya na uroke. M.: Prosveshchenie, 2004. – 175 s.

6. Бутенко А.В., Ходос Е.А. Критическое мышление: метод, теория, практика. – Красноярск: 2001. /Butenko A.V., Hodos Е.A. Kriticheskoe myshlenie: metod, teoriya, praktika. – Krasnoyarsk: 2001.

7. Руководство по критериальному оцениванию для учителей основной и общей средней школ: Учебно-метод. Пособие. / Под ред. О.И.Можаевой, А.С.Шилибековой, Д.Б.Зиеденовой. – Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», 2016. - 56 с. /Rukovodstvo po kriterial'nomu ocenivaniyu dlya uchitelej osnovnoj i obshchej srednej shkol: Uchebno-metod. Posobie. / Pod red. O.I.Mozhaevoj, A.S.SHilibekovoj, D.B.Ziedenovoj. – Astana: AOO «Nazarbaev Intellektual'nye shkoly», 2016. - 56 s.

8. Инструктивно-методическое письмо на 2017-2018 учебный год. «Об особенностях организации образовательного процесса в образовательных школах РК в 2017-2018 учебном году», Астана, 2017 г. /Instruktivno-metodicheskoe pis'mo na 2017-2018 uchebnyj god. «Ob osobennostyah organizacii obrazovatel'nogo processa v obrazovatel'nyh shkolah RK v 2017-2018 uchebnom godu», Astana, 2017 g.

9. Безрукова, В.С. Все о современном уроке в школе проблемы и решения [Текст] / В.С. Безрукова // Директор школы. 2004. - №3. - С. 128-145. /Bezrukova, V.S. Vse o sovremennom uroke v shkole problemy i resheniya [Tekst] / V.S. Bezrukova // Direktor shkoly. 2004. - №3. - S. 128-145.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Махатова Н.М., Мұқажан А.К., Хамитова З.Ж. БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ЖАҢА ТҮРЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):219-226.

For citation:


Makhatova N.M., Mukazhan A.K., Khamitov Z.Zh. NEW TYPES OF SUMMATIVE ASSESSMENT ACCORDING TO THE UPDATED CURRICULUM CONTENT. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):219-226.

Қараулар: 637


ISSN 2306-5079 (Print)