Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ФРУСТРАЦИЯ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРГЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада фрустрация ұғымына түсінік бере отырып, оның жағымды және жағымсыз ықпалы қарастырылады. Фрустрация жағдайына ұшыраған тұлғаның конструктивті және деструктивті мінез-құлқының өлшемдерін құрастыруға талпынып, өлшемдерін жүйелеп, фрустрация жағдайындағы деструктивті мінез- құлықтың сипаттамаларын анықтаған. Бұл өлшемдер фрустрация жағдайындағы студенттердің психикалық күйі мен мінез-құлқын талдау үшін және болашақ педагогтер мен психологтарды даярлау барысында оқу мақсатында қолдануға мүмкіндік береді. Сондай-ақ мақалада психологиялық қолдау феноменін талдау арқылы көмек көрсету, қолдау, демеу, психиканың бұзылуына жол бермеу әрекеттері, фрустрация күйінің алдын алу, реттеу, оқу-тәрбие процесінде жағымсыз реакцияларды тудыратын фрустраторлардың ықпалына жол бермеу, студенттер еңсеруге болатын қиыншылықтарды шешілмейтін кедергі ретінде қабылдамаулары үшін олардың қиыншылықтар туралы дұрыс түсінігін қалыптастыру мәселесі жан-жақты талданған.

Авторлар туралы

М. К. Бапаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

пс.ғ к., профессор м.а.

Алматы



С. Т. Бапаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

әлеуметтік ғылымдар магистрі, аға оқытушы

Алматы



Т. Б. Ракишева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6М050300 - психология мамандығының 1-курс магистранты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. ҚР Білім туралы Заңы 2007 ж. 27.07. №319 бұйрық.

2. Ризванова Е.В. Психологическая поддержка подростков и старших школьников в образовательном процессе. Дисс... к.пс.н. Москва, 2009.

3. Осипова Д.В. Субьективная семантика понятия «психологическая поддержка» в контексте психологического консультирования. Дисс....к. пс.н. М., 2006. С15.

4. Андреева А.Д. Психологическая поддержка ребенка: факторы, способствующие улучшению взаимоотношений между детьми и взрослыми // Воспитание школьников, М, 2000, №3.

5. Кулагина И.Ю., Колюцкий В.Н. Возрастная психология.М.: Сфера, 2001.

6. Левитов Н.Д. Фрустрация как один из видов психических состояний. М., 2000.

7. Берковиц Л.В. Агрессия: причины, последствия и контроль: Секреты причин насилия, мотивов убийств, гнева, враждебности, ненависти, разрушения, предрасположенности личности к насилию. СПб., 2014. — 510 с.

8. Rosenzweig S. General Outline of Frustration // Journal of Personality. Volume7, Issue 2. December 1938. Pages 151-160

9. Edwin A. J. van Hooft, Madelon L. M. van Hooff. The state of boredom: Frustrating or depressing. Motivation and Emotion. December 2018, Volume 42, Issue 6, pp. 931–946

10. Қазақстан: Ұлттық энциклопедия / Бас редактор Ә.Нысанбаев – Алматы «Қазақ энциклопедиясы». 1998

11. Құнанбаев А. Шығармаларының екі томдық толық жинағы. Алматы: «Жазушы», 2005. 2 т.

12. Сарин Қ. Құлазу. Өлеңдер жинағы. https://www.zharar.com/kz/olen/2568-sarin.html


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Бапаева М.К., Бапаева С.Т., Ракишева Т.Б. ФРУСТРАЦИЯ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРГЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):246-252.

For citation:


Bapayeva M.K., Bapayeva S.T., Rakisheva T.B. PSYCHOLOGICAL SUPPORT OF STUDENTS WHEN THE STATE OF FRUSTRATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):246-252. (In Kazakh)

Қараулар: 457


ISSN 2306-5079 (Print)