Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҰРАСЫ ЖОО БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНІҢ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада «адамгершілік», «рух», «ішкі дүниесі» ұғымдарының мәні кеңінен ашылады. «Рухани-адамгершілік тәрбие» ұғымының анықтамасына негізделген сәйкес өлшемдер мен көрсеткіштер, деңгейлерден, мазмұндық, мотивациялық, процессуалдық компоненттерден құралған студенттердің рухани-адамгершілік тәрбиесінің құрылымдық моделі ұсынылып отыр. «Қарым-қатынастағы қазақэтноэтикеті» элективті курсының тақырыптық жоспары берілген. Курстың негізгі міндеттері: кәсіпкерлік мәдениеті негізгі бір бөлігі ретінде этикет негізгі аспектілерін анықтау, кәсіпкерлік қарым-қатынаста қолданылатын ең озық қазақтың этноэтикет үлгілерін қолдануды анықтау.

Авторлар туралы

Р. К. Дюсембинова
І.Жансҥгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Талдықорған



Т. Б. Байназарова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., қауымдастырылған профессор м.а.

Алматы қ.



К. А. Тулеужанова
І.Жансҥгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.к., қауымдастырылған профессор м.а.

Талдықорған



Әдебиет тізімі

1. Волков Г.Н. Этнопедагогика как педагогика семьи и рода. Этнопедагогика. 2006. №06 (12).

2. Калиев С., Имашева А. История и теоретические основы казахской этнопедагогики. Уч. пособие. Алматы: КазГосЖенПУ, 2009. - 224 с.

3. Узакбаева С.А. Концепция этнопедагогического образования студентов высшей школы. Алматы, 1997.

4. Абильдина С.К. Становление и развитие этнокультурного образования школьников в Казахстане: автореф. … дисс. докт. пед. наук. Караганда,2012. - 42 с.

5. Номогаева Е.В. Духовно-нравственное образование на основе этнокультурной традиции народов Бурятии: Дисс. …канд. пед. наук. Улан-Удэ, 2003. - 181 с.

6. Иномова М.О. Духовно-нравственное воспитание детей в семье на основе использования национальных ценностей узбекского народа. Дисс. …канд. пед. наук. - Ташкент, 2002. - 167с.

7. Пархоменко Н.А. Духовно-нравственное воспитание школьников на традициях народной культуры. Дисс…канд. пед. наук. Курск, 2002. – 136 с.

8. Бердяев Н.А. Философия творчества, культуры и искусства. М.: Искусство, 1994. Т.1. – 340 с.

9. Каган М.С. Мир общения: проблема субъектитвно-объективных отношений. М.: Политиздат, 1989. - 315 с.

10. Лосев А.Ф. Бытие – Имя - Космос. М., 1993.

11. Бахтин М.Эстетика словесного творчества. М.: Искусство. 1979. - 546 с.

12. Франкл В. Воля к смыслу / Пер. с англ. - М.: Апрель-Пресс, 2000. - 368 с. (Серия «Психологическая коллекция»)

13. Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы/ Пер. с англ. Г.Балл и А.Попогребского. М.: Смысл, 1999.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Дюсембинова Р.К., Байназарова Т.Б., Тулеужанова К.А. ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҰРАСЫ ЖОО БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНІҢ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(1):130-137.

For citation:


Dyusembinova R.K., Baynazarova T.B., Tuleuzhanova K.A. ETHNIC PEDAGOGICAL HERITAGE OF THE KAZAKH PEOPLE AS A FACTOR OF SPIRITUAL-MORAL EDUCATION OF STUDENTS OF THE HIGHER EDUCATION INSTITUTION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(1):130-137. (In Russ.)

Қараулар: 420


ISSN 2306-5079 (Print)